آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۸
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

گسترش فولاد به دنبال خریدار

پس از این که محمدرضا زنوزی سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز را خریداری کرد، حالا قصد دارد مالکیت گسترش فولاد را به شخص دیگری واگذار کند. زنوزی با اعلام این که با چند خریدار باشگاه گسترش فولاد مذاکره کرده است، به رادیو جوان گفت: اولویت مان ماندن این باشگاه در شهر تبریز است، اگر خریداری پیدا نشود، اولویت های دوم و سوم ما پیدا کردن خریداری از استان آذربایجان غربی یا فروش باشگاه به بیرون از استان خواهد بود.

از باشگاه خونه به خونه بابل به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان خرید امتیاز گسترش فولاد نام برده می شود.

سونامی در باشگاه فولاد

در حالی که مسئولان باشگاه فولاد طی روزهای گذشته سکوت اختیار کرده بودند، امروز به یکباره سایت این باشگاه خبر از تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و انتخاب نفرات جدید داد. بر این اساس، علی محمدی به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره، محمدرضا شریف به عنوان عضو و سرپرست باشگاه و اسماعیل گودرزی به عنوان عضو و نایب رئیس هیات مدیره انتخاب و همچنین امیر موسویان و رضا پوپ به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان معرفی شدند. پیش از این علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد بود که محمدرضا شریف جایش را گرفته است.

تارتار فروزان را نمی خواهد

لیست خروج باشگاه پارس جنوبی دو اسم مهم دارد. میثم تیموری و محسن فروزان. تیموری که قراردادش با پارس تمام شده و گفته می شود استقلال او را می خواهد. این بازیکن هم دیروز در مصاحبه ای به آبی ها چراغ سبز نشان داده. درباره فروزان هم نکته عجیب این است که یکی از خبرگزاری ها مدعی شده نام او در فهرست تارتار نیست. فروزان فصل قبل عملکرد نسبتا خوبی در دروازه پارس جنوبی داشت و باید دید تارتار به چه دلیلی روی نام این گلر خط قرمز کشیده. قطعا هر دلیلی که باشد ربطی به پنالتی فروزان در بازی مقابل پرسپولیس ندارد!