آرشیو چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۰۱
سیاست
۲

خبر

با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد

انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (صلی الله علیه وآله) آجا منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب می کنم. رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی ها با بهره گیری از روش های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج. ا. ا و بخش های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسوولیت تشکر می کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی خامنه ای- 8 خرداد 1397

حاشیه ای بر دیدار روز دوشنبه رهبری

دختر منتقد، قرآن هدیه گرفت

سحر مهرابی، نماینده نشریات دانشجویی شاید یکی از تندترین سخنرانان ضیافت افطار و دیدار دانشجویان با رهبری بود. او در سخنرانی بعداز ظهر دوشنبه از قانون و احیای قانون اساسی سخن گفت. او همچنین از رهبری در مورد 9 سال حصر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 پرسید. مهرابی هم مانند بقیه دانشجویان بعد از اتمام سخنرانی پیش رهبری رفت.

رهبری از او خواست تا متنی که قرائت شده را به ایشان بدهد و پس از آن رهبری خطاب به این دانشجو گفتند: «دانشجو ها همه بچه های من هستند». مهرابی هم در این گفت وشنود کوتاه گفت شیرازی است و درخواست یک هدیه کرد که رهبری می گویند «قرآن به شما هدیه می دهم.»