آرشیو چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۱۶۱
هنر
۱۰

شاهسواری: ما نیازمند تعریف شغلی روشن هستیم

آیین امضای تفاهم نامه بین سازمان تامین اجتماعی و خانه تئاتر، خانه سینما و خانه موسیقی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین روسای اصناف و انجمن های هنری، عصر روز دوشنبه (هفت خرداد) در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما، در سخنانی گفت: «بعد از مدت ها گفت وگو، امروز ما تفاهم نامه ای را که مدتی است با سازمان تامین اجتماعی تهیه کرده ایم و به مرحله امضا رسانده ایم، در حضور وزیر کار و سازمان تامین اجتماعی رونمایی و مبادله می کنیم. امیدوارم این جمع شهادت دهد، ما بر اساس همه موازین حقوقی و جاری تلاش می کنیم مسائل و مشکلاتی را که در این حوزه داریم، با کسب یک موقعیت اداری و حقوقی که آن هم کمیته مشترک بین خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی و سازمان تامین اجتماعی است، با آرامش و البته سرعت و نیات مسالمت جویانه حل وفصل کنیم».

او ادامه داد: «آقای وزیر، ما نیازمند تعریف شغلی روشن و واحد در سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار هستیم. شما می دانید که موسیقی، تئاتر و سینما معضل ما نیست، بلکه راه حل ماست. این راه حل را برای حل وفصل بسیاری از مشکلات جامعه ما دست کم نگیرید.