آرشیو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مطالبه آرمان های انقلاب توسط جوانان کشور آثار و برکات فراوانی در پی دارد که استحکام انقلاب و نظام از آن جمله می باشد. البته مشروط به اینکه مانند آقای رئیس جمهور منتقدین را متهم به بیسوادی نکرده و آنها را به جهنم حواله ندهیم.

27700912

* دولتمردان مخالف فیلترینگ باید مسئولیت فاجعه جنسی را که در یکی از مدارس غرب تهران بر سر دانش آموزان این مدرسه آمده بپذیرند و در ارتباط با مسائل اساسی جامعه احساسی عمل نکنند و کیلویی نظر ندهند.

41900917

* فضای مجازی بدون کنترل موجب شده فردی فاسدالاخلاق و روان پریش در لباس معاون و ناظم مدرسه تعدادی دانش آموز را به آلودگی جنسی بکشاند تا به خیال خود قدمی برای اجرای سند 2030 در مدرسه بردارد.

88950919 و 88860930

* در حقیقت حادثه مدرسه ای که در غرب تهران رخ داد ماحصل اجرای مخفیانه سند 2030 و تبعات تلگرامی است که حیا و عفاف و تدین را نشانه رفت و دولت نیز مخفیانه و آشکارا از آنها حمایت کرد؟

عسگری

* طبق سند 2030 در مدارس باید دانش آموزان دختر و پسر به صورت عملی و تجربی با اعضای مختلف بدن دو جنس آشنایی پیدا کنند. بنابراین فاجعه ای که در مدرسه یکی از مدارس غرب تهران اتفاق افتاده محصول این مسئله لعنتی است که متاسفانه به دلیل بی تفاوتی مسئولان امر به اجرا گذاشته شده است.

53640912

* دولت شروط رهبری را شنید. دوباره این شروط را نادیده بگیرید و پس از بدعهدی مجدد دولت های خبیث اروپایی، در رسانه ظاهر شوید و اعلام کنید همه مسئولان نظام در روند مذاکرات بودند!

89020914

* چرا دولت مانع افزایش قیمت های مواد غذایی، لبنی و گوشت و... نمی شود؟ به کی سوگند یاد کنیم که با این درآمدهای یک میلیون و دو میلیونی قادر به اداره زندگی نیستیم؟ کسانی که منبع درآمدی ندارند چه باید کنند؟!

دشتی و طاهری

* سخنگوی دولت گفته پول گندم کشاورزان تا پایان سال پرداخت خواهد شد. آیا خود ایشان حاضر است حقوقش تا پایان سال به تاخیر بیفتد. صنعت کشور را که از بین بردند حال نوبت به کشاورزی رسیده است. بنده که یک کشاورز در لرستان هستم دولتمردان را به دلیل خسارتی که به کشور وارد کرده اند نخواهم بخشید.

صارمی

* آقای روحانی حیازدایی سوغات غرب یا همان سند خفت بار 2030 در مدارس تهران نتیجه داد و به بی آبرویی عده ای از هم وطنانمان منجر شد! متاسفانه هرگاه دولت برخلاف مشی رهبری عمل کرده است، مردم چوب آن را خورده اند... تا کی مردم باید چوب یکه تازی دولت را بخورد. آیا آب رفته را می توان به جوی برگرداند؟!

95900914

* برنامه ماه عسل در تاریخ 8 اردیبهشت از سند 2030 دفاع کرد. این برنامه در قالب معرفی یک بیماری شبیه شویی بود که گویا دشمنان در خارج از کشور بر علیه نظام اسلامی اجرا می کردند. متعجبم که چرا در صدا و سیما چنین اتفاق مخربی افتاده است، مگر مقام معظم رهبری بارها نگفتند که نباید سند 2030 در کشور اجرا شود پس چرا صدا و سیما سعی در شناخت این سند به مردم دارد؟

2878021 و 1586021

* مردم در نابسامانی اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند ولی روزنامه های حامی دولت مکرر پیام هنرمندان فاسد فراری را تیتر صفحه اول خود می کنند. همین مانده بود که نام بازیگر نقش های مستهجن و ضد انقلابی یعنی بهروز وثوقی را چاپ کنند.

15260910

* اگر راه حلی برای به کارگیری صحیح نقدینگی کشور پیدا شود دیگر هیچ نیازی به پذیرفتن دیکته های اروپاییان نیست، مشکل امروز کشور نقدینگی است که اگر وارد چرخه تولید مفید شود بسیاری از مسئله ها قابل حل خواهد بود. مثلا صنایع کوچک و کشاورزی وابسته به خارج نیست. می توان با تشویق مردم به هدایت نقدینگی شان به این بخش ها چرخ اقتصاد را به گردش درآورد.

بخشنده- رشت

* هنرمندانی که از حامیان اصلی دولت بودند و در تبلیغ برای انتخاب مجدد آقای روحانی از هیچ کوششی دریغ نکردند، امروز به نشانه اعتراض نسبت به عملکرد منفعلانه و معکوس دولت حاضر نشدند به ضیافت افطاری رئیس جمهور بروند. آقای روحانی حتی چنین کسانی را نتوانست قانع کند.

0883031

* با اختلافی که بین وزیر راه و سازمان نظام مهندسی کشور بوجود آمده مجوز ساخت در تهران داده نمی شود. تکلیف شهروندانی که باید به بازسازی و نوسازی خانه های خود اقدام کنند چه می شود؟ چرا مردم به پای اختلاف بین مسئولین و دستگاه ها باید بسوزند؟

99700912

* آقای نوبخت، واقعا تنها 11 درصد از نیروی کار در وضع فعلی بیکارند؟ با یک حساب سرانگشتی اگر تعداد کارگران کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده را حساب کنیم چنین رقمی به دست می آید؟ ضعف ما نبود صداقت مسئولین با مردم است.

5608021

* آیا خنده دار نیست که یکی از مدیران شرکت بزرگ خودروسازی کشور گفته دلیل افزایش قیمت خودروهای این شرکت وجود 11 هزار کارگر اضافی در کارخانه است؟ چرا شجاعت آن را ندارند که بگویند این مشکل مربوط به ضعف مدیریتی مدیران شرکت در نبود بهره وری و نداشتن ابتکار و نوآوری است؟

23170911

* وقتی مرد نان آور خانه است دولت هم باید در اشتغال و استخدام اولویت را به مردان بدهد تا به تبع آن ازدواج و تشکیل خانواده بوجود بیاید.

06850916

* 40 هزار نیروی قراردادی وزارت نفت 6 سال از تبدیل عضویت آنها گذشته است. چرا مشکل حقوقی و تطبیق آن با حقوق های کارکنان حل نمی شود؟ چرا باید دارنده مدرک لیسانس یکی 1/8 میلیون تومان بگیرد و دیگری 9 میلیون؟! یکی بیمه نفت باشد با درمان رایگان (حتی دندانپزشکی) و دیگری باید هزینه پرداخت نماید؟! آیا این وضعیت تبعیض آمیز امسال برچیده خواهد شد؟!

73750939

* پارک رضوان واقع در خیابان کمیل در منطقه 10 شهرداری با اینکه صد متر بیشتر با کلانتری 111 هفت چنار فاصله ندارد مع الوصف به جولانگاه فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در ملاعام تبدیل شده است. آیا جای تعجب و تامل ندارد؟

50980990

پاسخ روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین

در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه کیهان مورخ 1397/2/10 (تفاوت قیمت بلیت هواپیما بین ایرلاین ها) به اطلاع می رساند، شرکت هواپیمایی کاسپین سال هاست که در این مسیر(اصفهان- شیراز) پرواز نداشته است. متاسفانه مسافرین بدون اطلاعات لازم از سایت های نامعتبر مبادرت به کسب اطلاعات پروازی می نمایند.