آرشیو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۱
شهرستان ها
۷

افتتاح پروژه راه آهن اردبیل- میانه به سال 99 وعده داده شد

اردبیل- خبرنگار کیهان: بعد از گذشت 12 سال از آغاز عملیات اجرائی پروژه راه آهن اردبیل، میانه و به دنبال وعده های متعدد مسئولان در سال های گذشته، این بار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افتتاح این پروژه تا پایان سال 99 را وعده داد.

پروژه راه آهن اردبیل، میانه به یکی از مطالبات اصلی مردم استان تبدیل شده است. متاسفانه در سال های اخیر مردم برای آماده سازی و بهره برداری نهائی از آن با ادعاهای متفاوتی مواجه شده اند. عملی نشدن وعده ها در مورد بیشتر پروژه ها از جمله پروژه راه آهن اردبیل، میانه موجب بی اعتمادی و بی توجهی مردم نسبت به تاریخ های اعلام شده برای بهره برداری از این پروژه ها شده است.

در جلسه «ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان»، رئیس سازمان برنامه و بودجه تاریخی جدید برای بهره برداری از این پروژه را مطرح کرده و سال 99 را موعد شنیده شدن سوت قطار در اردبیل اعلام کرد.

داود شایقی گفت: راه آهن اردبیل، میانه یکی از پروژه های مهم اولویت دار دولت در سطح استان محسوب می شود که با یک تعهد سه ساله در سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 50 درصد اعلام کرد و افزود: اجرای پروژه در فازهای مختلف با جدیت بیشتر دنبال می شود تا براساس تعهد انجام گرفته به موقع آماده بهره برداری شود.