آرشیو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

جمع آوری 1950 کیلو مواد مخدر در اطراف مدارس طی 7 ماه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور گفت: نیروی انتظامی از آبان ماه سال گذشته تا کنون توانسته حدود 1950کیلوگرم مواد مخدر را از اطراف مدارس کشور جمع آوری کند.

به گزارش ایسنا، سردار محمد مسعود زاهدیان با اشاره به این که حضور معتادین متجاهر در مناطق جرم خیز شهر احساس امنیت مردم را خدشه دار می کند، گفت: مطالبه اصلی بسیاری از شهروندان از نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر است.

زاهدیان با اشاره به اقدامات مستمر نیروی انتظامی در جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار داشت: در یک سال گذشته نیروی انتظامی به صورت روزانه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر سطح شهر اقدام کرده است.وی با اشاره به لزوم وجود برنامه های پیشگیرانه اعتیاد در سطوح مختلف، افزود: وضع تمامی برنامه های پیشگیرانه وظیفه نیروی انتظامی نیست؛ چرا که پلیس همواره زمانی وارد کار می شود که برنامه های پیشگیرانه نهادهای مختلف روند مطلوبی نداشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، ادامه داد: نیروی انتظامی با احداث مراکز مشاوره، مددکاری و پیشگیری در تلاش است تا بخش عمده ای از کمبودهای موجود در حوزه پیشگیری از اعتیاد در کشور را برطرف کند.

وی با اشاره به جمع آوری وسیع خرده فروشان و معتادان متجاهر از پیرامون مدارس کشور، گفت: نیروی انتظامی از آبان ماه سال گذشته تا به امروز توانسته حدود1950 کیلوگرم مواد مخدر را از اطراف مدارس کشور جمع آوری کند.