آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۶
ورزشی
۲۳

پیروزی ارزشمند والیبالیست ها مقابل آرژانتین در لیگ ملت ها

در دومین هفته از رقابت های لیگ ملت های والیبال، ایران و آرژانتین از ساعت 4:40 روز گذشته در سالن آلدوکانتونی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در این مسابقه از ابتدا از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، علی شفیعی، مهدی مرندی استفاده کرد. در ست اول آرژانتین با نتیجه 25 – بر 21 به پیروزی رسید اما در ست دوم ایران با نتیجه 25 – 22 به برتری دست یافت و بازی را مقابل تیم سرمربی سابق خود یعنی خولیو ولاسکو به تساوی کشاند.

در ست سوم هم باز ایران بود که با نتیجه 25 – 22 آرژانتین را برد تا از میزبان خود پیش بیفتد.

در ست چهارم آرژانتین جبران کرد و با نتیجه نزدیک 26 – 24 به برتری رسید تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست آخر ایران 15 بر 9 حریفش را از پیش رو برداشت تا برنده این دیدار شود و دومین پیروزی خود در لیگ ملت های والیبال را به دست آورد.

در این مسابقه، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی با کسب 17 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی در پایان مسابقه، گفت: «می توانستیم 3 بر یک در ست چهارم برنده باشیم اما در نهایت مسابقه به ست پنجم کشیده شد. برد در این بازی برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه موفق شدیم این برد را به دست آوریم.»

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: «مسابقه سخت و در عین حال مهمی برای ما بود. ما بعد از قبول 2 شکست در هفته نخست به آرژانتین آمدیم و تا آخر بازی جنگیدیم. از این بابت خوشحالم.»

گفتنی است تیم ملی ایران از ساعت 1:40 بامداد امروز به مصاف ایتالیا رفت.