آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۶
سیاسی
۲

اخبار

سرپرست استانداری کرمان منصوب شد

وزیر کشور در حکمی محمدجواد فدائی فتح آبادی را به سمت سرپرست استانداری کرمان منصوب کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فدائی فتح آبادی پیش از این سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را برعهده داشت. علیرضا رزم حسینی که شانزدهم آذرماه 92به عنوان استاندار کرمان در دولت یازدهم منصوب شده بود، چهارشنبه گذشته از سمت خود استعفا داد و این استعفا مورد موافقت وزیر کشور واقع شد.

نشست دوره ای شورای امنیت برای بررسی قطعنامه 2231

نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشست بررسی قطعنامه 2231 خبر داد. «واسیلی نبنزیا»، گفت نشست دوره ای شورای امنیت برای بررسی اجرای قطعنامه 2231 درباره توافق هسته ای ایران روز 27 ژوئن (6 تیرماه) برگزار می شود. او افزود:«با توجه به تحولات اخیر در خصوص «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) انتظار می رود که مباحثاتی داغ در این خصوص برگزار شود.»

وزارت کشور: تغییر فرماندار کازرون، برکناری نبود

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با تکذیب خبر برکناری فرماندار کازرون تغییر فرماندار این شهرستان را ارتقای کاری عنوان کرد. به گزارش ایسنا، سید رمضان شجاعی کیاسری با تاکید بر اصلاح خبر منتشر شده در برخی رسانه ها درخصوص عزل فرماندار کازرون، اعلام کرد: برکناری در کار نبوده و استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به جلسه شورای معاونین وزارت کشور گفت: در این جلسه، وزیر کشور اظهار کرد پیگیری مطالبات صنفی امری متداول در همه جای دنیا است اما؛ همه دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط باید پاسخگوی بموقع این گونه مطالبات باشند تا همه این امور بر دوش وزارت کشور قرار نگیرد.

شجاعی کیاسری افزود: وزیر کشور در این زمینه از استانداران خواست از دستگاه های مسئول مطالبات صنفی را پیگیری و برای حل و رفع آن در استان ها اقدام کنند.