آرشیو یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* چند سالی است که بحث وجود معوقات بانکی در جیب عده ای خاص مطرح شده و گویا برنامه ای برای برگرداندن این مبالغ کلان به بانک ها را ندارند. این موضوع چرا فقط در حد و اندازه گزارش باقی مانده و برای باز پس گیری این پول ها بانک مرکزی، دولت و مجلس عزم جدی ندارند؟

7472021

* رسانه ملی برای خرید پوشاک و کالای ایرانی تبلیغات شایسته ای داشته است اما خبر راه اندازی فروشگاه های پوشاک ترکیه در ایران یک دهن کجی به شعار سال ملت ایران است. باید با مسببان این نوع قراردادها که به تولید ملی ضربه غیرقابل جبرانی می زنند برخورد قضائی شود. مجلس نیز باید برای مقابله با چنین اقداماتی قانون جدید وضع کند وگرنه باید فاتحه تولید داخلی و امید به اشتغال را خواند.

17000936 و 22980919

* روزنامه کیهان تیتر زد که بازار پوشاک کشور در آستانه واگذاری کامل به ترکیه قرار دارد اما اوضاع پوشاک وخیم تر از این واگذاری ها است، بنده فروشنده پوشاک هستم که در طی چند روز اخیر هیچ جنسی نتوانستم بفروشم در حالی که پرداخت قبوض انرژی، افزایش مالیات سالیانه و... با توجه به کسادی و رکود شدید در بازار شرایط را بحرانی تر کرده است. قدرت خرید مردم به شکل ناباورانه ای کاهش یافته و تولید داخلی هم با رشد واردات بی رویه و قیمت بالای ارز و عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان دیگر توان رقابت را ندارد.

6061021

* رسانه های غربی تبلیغات گسترده ای برعلیه نظام آموزشی ایران اسلامی به راه انداخته اند در حالی که در همین کشورها خبرهای متنوعی از کودک آزاری به هر نحوی در رسانه ها منتشر می شود. دستگاه قضایی باید به دنیا نشان دهد که آموزش و پرورش کشوری اسلامی با چنین رفتارهایی که حاصل ولنگاری وارداتی غربی است برخورد قاطعی می کند.

55680910

* غرب پرستان هنوز باور ندارند که اوباما و ترامپ دو روی یک سکه اند، لذا به مردم امید می دهند تا سال دیگر مجلس و دولت آمریکا تغییر خواهد کرد! واقعا در طول 40 سال، کدام جناح حاکم در آمریکا قصد براندازی نظام را نداشته است که امروز شما برای روی کارآمدن آن جریان دل خوش کرده اید؟! دست از لجاجت بردارید، با الفاظ بازی نکنید و کشور را معطل غرب نگذارید.

دولابی

* این دولتمردان و نمایندگان مجلس که پی درپی قرارداد به تصویب می رسانند بهتر بود قبلا چند صباحی یک دوره کارورزی را طی می کردند و به نحوه تنظیم قراردادها آشنا می شدند. تا به منافع ملی کشور چوب حراج نزنند.

50540911

* وقتی در مهدهای کودک و دبستان های کشور به کودکان و دانش آموزان آموزش رقص داده می شود در مقاطع بالاتر باید منتظر حوادث تلخ مشابه اتفاقی باشیم که در مدرسه ای در غرب تهران افتاد.

88860930

* انقلاب کردیم که مستقل باشیم یا دنباله رو خواسته های غرب؟ دنباله رو قانون اسلامی باشیم یا دنباله رو قوانینی که دشمنان برای ما وضع می کنند؟ دولت و حامیانش بگویند برای چه انقلاب کرده بودیم؟

منصوری - آزاد شهر

* در واقعه تاسف بار دبیرستان معین غرب تهران به جز ناظم گناهکار افراد دیگری هم هستند که باید پای میز محاکمه آورده شوند. عدم گزینش مناسب و اجرای چراغ خاموش سند 2030 در آینده می تواند برای خانواده ها نگرانی های دیگری را هم در پی داشته باشد.

6929021

* دولت باید به مردم پاسخ دهد که چرا به توصیه ها و رهنمودهای رهبری توجه ای نمی کند؟ دلیل مشکلات امروز عدم توجه به سخنان رهبری است که بارها خطاب به مسئولین فرموده اند اما انگار عده ای گوش شنوا ندارند! مسئولان باید دلیل این خودسری و بی توجهی به توصیه های رهبری را که همواره صدق و حکیمانه بودن آن برای همه آشکار شده، توضیح بدهند. هیچ عذری پذیرفته نیست.

2703021

* برنامه سه شنبه هفته قبل ماه عسل که قبل از افطار پخش می شد با دفاع غیرمستقیم و غیرقانونی از سند 2030 مسائل جنسی را مطرح می کرد، من یک خانم خانه دار هستم که در حال تماشای برنامه بودیم اما صحبت های مجری و میهمان برنامه طوری بود که نتوانستیم برنامه را تا پایان دنبال کنیم. رسانه ملی نباید تریبون اختصاصی عده ای شود که رسالت های دینی و اخلاقی را نادیده می گیرند.

7712021

* بیش از ده بار به دفتر نهاد ریاست جمهوری مراجعه کرده و مشکلات جانبازی خویش را مطرح کرده ام. برای اینکه بنده را از سر خودشان باز کنند می گویند با شما تماس گرفته می شود ولی یک بار هم تماس نگرفته اند. چرا با مردم روراست نیستند؟

92470916

* طرح همسان سازی حقوق ها ازجمله مباحث قبل از انتخابات بود. این طرح به کجا رسید؟ چرا دیگر سخنی از آن به میان نمی آید؟

09340915

* قبلا که برای امر خیر ازدواج آقا داماد پیش قدم می شد سه بار عاقد خطبه عقد را می خواند و پاسخی ازسوی عروس نمی آمد می گفتند رفته گل بچینه! ولی حالا عروس و داماد منتظرند تا بانک بله را بگوید آن هم نه بار سوم بلکه بار سی ام! و با چندین ضامن که برود بانک و برگردد و مورد تایید قرار بگیرد یا حواله صادر نشده، یا بودجه نیست، یا سندها مشکل دارند، ضامن حقوق بگیر بانک وام دهنده نیست و...! عروس و داماد 30 ساله پس از 10 سال دوندگی که از بله بانک جواز صادر شد به سلامتی به خانه بخت در 40 سالگی می روند و بعد از 10 سال در 50 سالگی به فکر بچه می افتند که دیر شد!