آرشیو دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۵
ورزشی
۹

لژیونرهای هندبال در بازی های آسیایی به میدان می روند؟!

دبیر فدراسیون هندبال می گوید که لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه شده اند اما برای حضور قطعی آنها در جاکارتا منتظر پاسخ باشگاه های آنها هستند.

محمدرضا رجبی در مورد ابهامات موجود در مورد حضور یا عدم حضور لژیونرها در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: لژیونرها تقریبا به اردوی تیم ملی اضافه شده اند. خود لژیونرها شرایط را مثبت اعلام می کنند. ما هم در حال پیگیری و نامه نگاری با باشگاه های آنها هستیم. باشگاه های آنها هم تاکنون با ما همکاری کرده اند، ولی خب یک درصد احتمال می دهیم که مشکلاتی پیش بیاید. وی افزود: تا این لحظه برای حضور این بازیکنان هیچ مخالفتی در کار نبوده است اما منتظر جواب باشگاه ها هستیم. از اکنون نمی توان 100 درصد در این مورد حرفی زد. جواب نامه ها را بگیریم همه چیز قطعی می شود.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد آغاز مرحله سوم اردوهای تیم ملی هندبال گفت: امروز اردوها از سر گرفته خواهد شد. شش لژیونر به ترکیب تیم اضافه و دو بازیکن داخلی حذف شده اند. وی درخصوص اضافه شدن مربی خارجی یا داخلی به کادر فنی تیم ملی نیز گفت: فعلا حضور مربی خارجی در کنار تیم ملی منتفی است و شهداد مرتجی به تیم ملی اضافه شده است. سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان به منظور حضور در بازی های آسیایی جارکارتا از تاریخ 20 خرداد ماه در تهران برگزار می شود که این مرحله از اردو تا یکم تیر ماه ادامه دارد.