آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۳۶
ورزش
۱۱

خبر

سفرنمایند گان منتفی شد

امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش با اشاره به عدم اعزام شش نماینده مجلس به مسابقات جام جهانی گفت: این قضیه منتفی شده است و قرارنیست نماینده ای به روسیه اعزام شود، در دوره های گذشته نمایندگان به مسابقات جام جهانی اعزام می شدند که این باعث می شد این نمایندگان از نزدیک مشکلات ورزش را لمس کنند و هنگامی که لوایح و طرح هایی در مجلس مطرح می شود به عنوان بازوان ورزش، حمایت کنند.

گلایه ستاره فوتبال جهان

مسابقات جام جهانی روسیه آخرین حضور ستاره آرژانتینی دراین رقابت ها خواهد بود و حتی ممکن است آخرین بازی های او با پیراهن تیم ملی کشورش باشد. لیونل مسی گفت: نمی دانم چه می شود. بستگی دارد درجام چه عملکردی داشته باشیم وآن را چطور تمام کنیم. این موضوع که درسه فینال پشت سرهم شکست خوردیم رابطه ما با رسانه های آرژانتینی را پیچیده کرد و علت آن دید متفاوت ما ازمعنی واقعی رسیدن به بازی فینال است.وی ادامه داد: رسیدن به سه فینال کارراحتی نیست و باید مورد تمجید قراربگیرد. درست است که پیروزی دراین بازی ها اهمیت زیادی دارد، اما رسیدن به آن اصلا راحت نیست.

رویای قضاوت در فینال

داور بین المللی کشورمان گفت: رویای ما قضاوت در دیدار فینال جام جهانی است و برای تحقق بخشیدن به این رویا در حال تلاش هستیم. امیدواریم که یک داورآسیایی این شانس را داشته باشد که بتواند در دیدار فینال قضاوت کند. فغانی ادامه داد: ما تجربه قضاوت دردیدار افتتاحیه را داریم و اکنون این شانس را داریم که با داوران دیگر نقاط جهان برای قضاوت دربالاترین سطح فوتبال چالش ورقابت کنیم.

بوصوفه:آماده پیکاربا ایران هستیم

هافبک تیم ملی فوتبال مراکش دیداربرابر ایران را بسیار مهم توصیف کرد وازانگیزه بالایی تیمش برای پیروزی دراین دیدار سخن به میان آورد. بوصوفه اظهارکرد: خوشبختانه بازی های دوستانه خوبی برگزار کردیم ودرحال حاضر به نهایت آمادگی وهماهنگی رسیده ایم. آماده دیدارنخست خود با ایران هستیم.