آرشیو یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ضمن تبریک عیدسعید و مبارک فطر به روزه داران و شرمندگی برای کسانی که با تظاهر به روزه خواری، عناد خویش را با دستورات حضرت حق به نمایش می گذاشتند، انتظار می رود روزه داران گرامی ان شاءا... از بهره های ماه مبارک که دعا، مناجات، قرائت قرآن، توسل، اقامه نماز اول وقت، توفیق نمازشب و سحرخیزی و استغفار و... بود را در سرلوحه زندگی خود در طول 11ماه بعدی نیز قرار دهند تا ان شاءا... در ماه های مبارک آتی از برکات بیشتر آن برخوردار گردند...

62630938 و69600936

* در سراسر کشور شاهد فعالیت های عمرانی و به بهره برداری رسیدن پروژه های عمرانی و آبادی توسط سپاه پاسداران هستیم. بی جهت نیست که دشمنان در دشمنی های خود روی این نهاد انقلابی و مردمی تمرکز پیدا کرده اند در این شرایط دولت باید با الگوگیری از سپاه موتور فعالیت و خدمات رسانی به مردم را روشن کند.

12830918

* اعتماد نکردن به دشمنان سنت پیامبران الهی به ویژه رسول اکرم(ص) و همچنین ائمه معصومین علیهم السلام می باشد. از کسانی که دم از اسلام می زنند ولی با اعتماد به آمریکا به منافع ملی چوب حراج زدند تعجب باید کرد.

23590919

* پیشنهاد می شود در دروس دانشجویان روش های کاریابی، خلاقیت و تنظیم اقتصاد و از همه مهم تر تربیت خانواده اضافه و گنجانده شود تا نسل آینده افرادی توانمند و کارآمد بار بیایند.

06850916

* به رهبر کره شمالی عرض می کنم از برجام بدفرجام ما درس بگیرند و فریب شیطان بزرگ را نخورند که به هیچ عهد و پیمانی جز منافع خویش پایبند نیستند.

رحمانی- کردستان

* آن روز که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده، شرمنده شهدا شویم!

53080916

* در این وانفسای ارز، طلا، سکه، ملک، اجاره بها، بیکاری، تورم و... چرا هیچ خبری از دولت نیست؟ این سکوت معنادار دولت با این تورم های نجومی دردآور چه معنا و مفهومی دارد؟!

15260910

* مگر در مجلس خاک قبرستان توزیع کرده اند که نمایندگان نسبت به گرانی و وضع آشفته در بازار ارز، مسکن و خودرو بی تفاوت شده اند و هیچگونه احساس مسئولیت نمی کنند. این وضعیت نشانه ناکارآمدی دولت و مجلس می باشد و باید فکری بشود.

75250912

* با این همه مشکلات در جامعه چطور برخی نمایندگان برای رفتن به روسیه و تماشای فوتبال صف کشیده اند؟ برخی نیز به دنبال تصویب برجام های 20 دقیقه ای اند، پس چه کسانی به دنبال حل مشکلات کشور و گرانی و تورم و... هستند؟! ملت دل خود را به اینها خوش کرده است؟!

95900914

* از جهت گیری های ولایی، اصولی و انقلابی روزنامه کیهان خصوصا در مسائل مهمی مثل برجام، پالرمو، FATF و... کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم.

یک طلبه. ص-ک- تبریز

* آقای عراقچی بازیکن تیم ملی خودمان است یا تیم مشترک اروپا و آمریکا؟! پس چرا با برجام، FATF، پالرمو و... مرتب به خودمان گل می زنی؟!

زکیان - خرم آباد

* مطالبی که کیهان مورخ سه شنبه 97/3/22 درخصوص واکسن HPV چاپ کرده بود بسیار ارزشمند و روشنگر بود. بنده اضافه می کنم این واکسن درصورت استفاده توسط خانم ها سیستم باروری آنان را دچار اختلال کرده و نازا می شوند. فراموش نکنیم که تزریق این واکسن در بعضی کشورها راهی برای کاهش جمعیت می باشد.

خدامی

* بخش رادیوتراپی بیمارستان امام خمینی (ره) از اول اردیبهشت ماه امسال خراب شده و بیماران سرگردان هستند شک ندارم که اگر وزیر بهداشت و مسئولین این وزارتخانه نسبت به موضوع اطلاع پیدا کنند حساس می شوند خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

نام محفوظ

* ضمن تشکر از روشنگری کیهان درباره حواشی برنامه های ماه عسل، از دادستان و مدعی العموم درخواست می شود به سادگی از کنار چنین برنامه هایی عبور نکنند و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هم جریان نفوذ را به جد دنبال کنند.

46620912

* واقعا خنده دار شده که قیمت سکه به دو میلیون و نیم رسیده ولی رئیس بانک مرکزی اعلام می کند مردم نگران نباشند همه چیز تحت کنترل می باشد. این ملت چه خطایی کرده که گرفتار چنین مسئولان ناتوان شده و باید تاوان پس بدهد.

00490911

* شاید آقای صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس در شیوه نادرستی که در پیش گرفته و با دروغ اهداف دنیایی خود را پیش می برد مقصر اصلی نباشد. چرا که قوه قضائیه با ایشان به خاطر دروغ هایی که به مسئولان بالای نظام نسبت می دهد برخورد نکرده و نمی کند.

96540937

* با توجه به اینکه حدود 30 میلیون نفر بیشتر سهام عدالت نگرفته اند، دولت چه تدبیری برای دریافت بقیه مردم اتخاذ نموده است؟

32470916

* ضمن عرض تبریک عید سعید فطر به هم وطنان، پرداخت تسهیلات ارزان برای مشاغل خانگی به خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، یکی از راهکارهای بسیار مفید و ارزشمند برای تولید داخلی، حمایت از کالای ایرانی و رفع فقر و بیکاری است.

62630938

* از مسئولان استان زنجان درخواست می شود مشکل روستای حماملو سفلی و علیا اعم از آسفالت جاده و تامین آب شرب مساعدت نمایند.

35190919

* تعیین محل تجمع مردمی برای اعتراضات قانونی، چه دردی را دوا می کند؟ لطفا دولت دست از حاشیه سازی بردارد و به فکر اصلاح امور معیشتی، تورم و گرانی باشد.

84140912

* برخی داروخانه های تهرانسر قیمت های مختلفی را برای یک دارو محاسبه می کنند ولی برای داروهای آزاد مشکلی ندارند، چرا؟! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

نظری

* هر مشکلی برای مردم بوجود می آید دولت اعلام می کند حباب است و خیلی زود این حباب ها مرتفع خواهند شد. بنویسید ملت از این دست جواب های حبابی دولتمردان خسته شده اند.

12140937