آرشیو یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۹
ورزش
۱۷

پیروزی پشت پیروزی و درخشش شیربچه های ایران در والیبال

حال مردم هم خوب است!

پس از فوتبال نوبت والیبال بود. خیلی ها البته نتوانستند درخشش شیر بچه های ایران را ببینید، چون یا در خیابان ها بودند، یا آنقدر از پیروزی فوتبالی ها خوشحالی کرده بودند که دیگر جانی برایشان نمانده بود تا صبح بیدار باشند. هر چه بود والیبالی ها کاری کردند کارستان. شکست دادن لهستان صدرنشین که همه زورش را برای لیگ ملت ها گذاشته است کاری بود که فقط از شیربچه های ایران بر می آمد و بس. هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال در حالی آغاز شد که ایران نه تنها لهستان را شکست داد، بلکه مانع صدرنشینی آنها نیز شد.

تیم ملی کشورمان پس از کسب 3پیروزی، 6شکست و 9 امتیاز بامداد شنبه به مصاف لهستان رفت. تیم ملی در این بازی در حالی به مصاف لهستان رفت که علاوه بر سیدمحمد موسوی، امیر غفور را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت و در سوی دیگر نیز کوبیاک، زاتروسکی و نواکوفسکی از غایبان بزرگ لهستان بودند. با همه اینها، دلیلی نمی شد تا ایران بازنده این رقابت مهم باشد. رقابتی که همیشه در آن کری حرف اول را زده است. 26 بر 24 در ست اول نتیجه ای بود که شاگردان کولاکوویچ به نفع خودشان رقم زدند. با شروع ست دوم ایران اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد و 4 بر یک از لهستان پیش افتاد.

ملی پوشان کشورمان برتری خو د را حفظ کردند تا در نهایت در ست دوم نیز همانند ست نخست 26 بر 24 زمین را ترک کنند. شاگردان کولاکوویچ در ست سوم نیز شروع خوبی داشتند و از همان ابتدا اختلاف امتیاز را ایجاد و 3 بر یک پیش افتادند. ملی پوشان ایران در نهایت این ست را نیز 25 بر 22 پیروز شدند تا در مجموع نیز لهستان را 3 بر صفر شکست دهند.