آرشیو یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۹
ورزش
۱۵

برومند:بیرانوند بهترین بود

پرویز برومند دروازه بان پیشین تیم ملی ایران و باشگاه استقلال به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند گلر اول ایران در جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش پرداخت و به ما گفت: «مدل بازی به شکلی بود که امکان داشت هر اتفاقی رخ بدهد.

اول مراکش حمله کرد و واقعا هم حملات شان خطرناک بود بخصوص که در دقایق ابتدایی بازی، در خط دفاع، دچار مشکل بودیم اما در همان دقایق، بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و توانست دو توپ خوب را مهار کند.» برومند اضافه کرد: «در این بازی، بیرانوند هم در خروج هایش خوب و حرفه ای عمل کرد و هم در هنگام شوت گیری، بدون هیچ اشتباهی وارد عمل می شد. نکته دیگری که می توانم به آن اشاره کنم، تمرکز بالای این بازیکن هنگام رهبری خط دفاع بود.

بیرانوند در گذشته، تا این حد حرفه ای با مدافعان جلوتر از خودش صحبت نمی کرد، اما دیدیم که در برقراری ارتباط کلامی نیز موفق بود و در نهایت می توانم بگویم او نمره قبولی گرفت زیرا واقعا دروازه ایران را نجات داد بخصوص زمانی که دو شوت محکم و خطرناک مهاجمان حریف را دفع کرد.» این پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان ابراز امیدواری کرد عملکرد خوب بیرانوند در دو بازی آینده نیز تداوم داشته باشد و گفت: «ما نیاز داریم که دروازه مان را با هر شکل و شمایلی که هست، بسته نگه داریم. ان شاءا... بچه ها توان بیشتری بگذارند و این اتفاق رخ بدهد. البته بازی با اسپانیا و پرتغال شوخی نیست ولی با تلاش بیشتر، می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.»