آرشیو دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۳۰
اخبار کشور
۱۰

حاجی بابایی خبر داد: تشکیل کمیته ای مشترک در مجلس برای طرح جامع اقتصاد و معیشت تا پایان هفته

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تشکیل کمیته مشترک سه فراکسیون مجلس برای طرح جامع اقتصاد و معیشت تا پایان هفته جاری خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به نشست فراکسیون نمایندگان ولایی در روز سه شنبه هفته جاری، گفت: قرار است تا در این نشست موضوع تشکیل کمیته مشترک بین سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستقلان ولایی و امید درباره طرح جامع اقتصاد و معیشت مورد بحث و بررسی قرار گیرد و تصمیم نهایی در خصوص آن اتخاذ شود.

وی افزود: هماهنگی ها با دو فراکسیون دیگر درباره تشکیل این کمیته انجام شده و بناست تا نمایندگانشان را برای تشکیل این کمیته طی روزهای آتی به فراکسیون نمایندگان ولایی معرفی کنند و تلاش ما بر این است تا این کمیته تا پایان هفته جاری تشکیل شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: قرار است تا تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت در این کمیته آغاز شود و این کمیته بتواند تدابیری را بیندیشد که تا با توجه به مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، اگر نیاز به نظارت، قانون گذاری و تصمیم گیری وجود دارد، ما به سرعت با کمک دولت به سمتی حرکت کنیم که نابسامانی های اقتصادی و وضعیت نگران کننده ای را که در حوزه گرانی ها و معیشت مردم وجود دارد، اقدام موثری صورت دهیم و این کمیته بتواند در این راستا تصمیمات مهمی را اتخاذ و اعلام کند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مردم نیاز به اعتماد و اطمینان دارند و این کمیته با مردم ارتباط برقرار می کند و مشکلات را از آنها جویا می شود و پس از جمع آوری اطلاعات در این زمینه از مردم تصمیمات مقتضی گرفته می شود و تصمیمی که با همکاری نمایندگان، مردم و دولت اتخاد شود، می تواند نقش تعیین کننده ای در ثبات جامعه در رابطه با اعتماد عمومی داشته باشد.