آرشیو سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۳۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* باغ برجام محصول داده اگر افراد بی سواد و بدون شناسنامه باور ندارند سری به فروشگاه های کشور بزنند و از نزدیک شاهد فروش کالاهای خیلی معمولی ساخت کشورهای اروپایی به قیمت بیکار شدن جمعیت کارگران کشور باشند.

69120914

* با 360 میلیون تومانی که هزینه تعمیر چند دستشویی مجلس شده می توانستند مشکل ازدواج تعدادی از جوانان کشور را حل بکنند ولی وقتی برخی از مسئولان احساس درد ندارند چه باید کرد؟

96550935

* قابل توجه نمایندگان محترم به ویژه هیئت رئیسه مجلس! نابسامانی های ارزی و گرانی از امور خلق الساعه نیست! وقتی که در این 5 سال گذشته تقریبا همه اقدامات دولت را تایید کردید باید هم امروز شاهد این نابسامانی ها باشید، دلسوزان دائم تذکر دادند ولی توجهی نشد.

نیکنام

* عربستان خائن و امارات خبیث با کمک های آمریکا و انگلیس جنایتکار پس از شکست های نظامی پی در پی از انصارالله یمن در یک جنایت سبعانه اقدام به بمباران بندر استراتژیک الحدیده کرده اند. تکلیف انسانی و شرعی حکم می کند برای شکسته شدن محاصره غذایی و دارویی این کشور مظلوم و مسلمان دولت و ملت پای کار بیایند و هر آنچه را که لازم است تهیه و ارسال نمایند.

54110918

* 40 سال است ملت شریف ایران، پرچم ظلم ستیزی را به امامت امام راحل(ره) و امام خامنه ای به دوش کشیده و هزینه آن را بدون خستگی پرداخت کرده است. ولی اینکه دولتمردان ما با دول خبیث اروپایی مثل انگلیس و فرانسه- که در یمن حمام خون به راه انداخته اند- به گفت وگو و مذاکره مشغولند چه توجیهی دارند؟

دولابی

* با اینکه احتمال جنگ آمریکا علیه ایران در حد محال است، کاسبان برجام مرتب به جامعه و مخاطبین القاء می کنند که خارج شدن ما از برجام موجب جنگ خواهد شد! در حالی که خسارت ماندن در برجام شکست خورده اگر از خسارت جنگ بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست.

31040912

* منظور امام راحل(ره) از عبارت عصاره ملت آن مجلس نبود که از یک سو قوانین دشمن پسند و ضد امنیتی تصویب می کند و از سوی دیگر طرح دو فوریتی عفو محکومان سیاسی و فتنه گران را ارائه می دهد!

90820918

* ضمن تشکر از بازی خوب فوتبالیست ها، ولی مطالبات یک ملت بزرگ را در حد یک بازی تنزل دادن جفای بر این ملت است. آیا در موفقیت های علمی خیره کننده جوانان این مرز و بوم که در شرایط تحریم بارها جهان را به حیرت درآورده اند نباید شاهد چنین جشن و سروری بود؟!

طباطبایی

* آمریکایی ها هدفشان به هم خوردن وضعیت داخل کشور است باید همه کمک کنند تا دشمنان از رسیدن به هدف شوم خود ناامید بشوند.

17580935

* اعتماد نکردن رهبر معظم انقلاب به دشمنی مانند آمریکا ریشه قرآنی و اسلامی داشت و اصولا عدم اعتماد به دشمنان سنت رسول الله بوده است. چرا آزمون و خطا را جایگزین سنت رسول خدا(ص) کردید که امروز این قدر پشیمانی به بار بیاورید؟

77440935

* اشعار دردمندانه دکتر میثم مطیعی قبل از شروع نماز عیدفطر در تهران را نماد غیرت و بصیرت پویندگان سیره شهدای انقلاب اسلامی می دانیم و برای موفقیت روزافزون امثال ایشان دعا می کنیم.

29820918

* دلسوزان نظام باید از تصویب الحاق به FATF که تسلط بیگانگان بر کشورمان را در پی خواهد داشت، مانع شوند.

95270913

* شورای رقابت، میزان افزایش قیمت خودروها را اعلام نموده، ولی برخی فروشندگان در سطح شهر (نمایشگاه داران) به عنوان دلال، به افزایش قیمت غیرقابل قبول، ادامه می دهند. لازم است هم مدعی العموم و هم متولیان امر با برخی از نمایشگاه ها و محتکرین برخورد کنند.

49670912

* اگر رفتار و اظهارات مقامات غربی در مورد توافق هسته ای و دیگر موضوعات مطروحه را کنار هم بگذاریم به پازلی برخورد می کنیم که عوامل دشمن در داخل ادامه آن را برعهده گرفته اند. مجلس دانسته یا ندانسته یک طرح ضدایرانی را به تصویب رساند که تسهیل کننده تحریم حافظان امنیت کشور و بلکه منطقه یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نهادهای انقلابی خواهد بود.

98910918

* بعد از احتکار خودرو توسط شرکت های خودروسازی نوبت به احتکار میلگرد در شهرها و از جمله شهر آران و بیدگل رسیده است. مسئولان شهر اعلام می کنند توان برخورد ندارند. پس چرا و برای چه قبول مسئولیت کرده اند؟

06740930

* در پاسخ تیتر روزنامه کیهان که نوشته بود آقای روحانی در سال 92 وعده دادند که کاری می کنند که مردم به یارانه 45 هزار تومانی توجهی نکنند! به نظرم رئیس جمهور درست گفته است و به وعده اش عمل کرد و با این تورم، گرانی، افت ارزش پول ملی، دیگر یارانه درد مردم را دوا نمی کند و توجهی به آن نمی کنند!

49430912

* شهروندانی که در این آشفته بازار با خرید هزاران سکه طلا به افزایش قیمت آن دامن زده اند حتما باید یارانه شان توسط دولت قطع بشود و در مرحله بعد از آنان مالیات اخذ بکنند.

52550915

* از خداوند می خواهیم به مسئولان و مدیران صدا و سیما توفیق بدهد به جای یکی از این سریال های بی محتوا و فاقد پیام و گاه پر از سیاهی و یاس آفرینی، فیلم و سریالی با مضمون حمایت از تولیدات داخلی تولید و روی آنتن بفرستند.

02200935

* از وقتی که با هدف جلوگیری از اسراف در مصرف کاغذ از دریافت قبض تلفن همراه انصراف داده ام پول تلفن همراه بنده زیاد و بیش از گذشته اعلام و دریافت می شود چرا به جای اینکه تشویق بکنند برعکس نقره داغ می کنند؟!

53640912

* تیم فوتبال آرژانتین مسابقه دوستانه با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تحریم کرد. آن وقت عده ای از عملکرد آن فوتبالیست خطاکار و البته نادم در بازی تیم یونانی با رژیم صهیونیستی دفاع کردند. امیدوارم این عده صدای مردم دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به خوبی درک کرده باشند.

0129021

* سه ماه از سال 97 سپری شده دولت نتوانسته وعده افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان خود را عملی کند پس چرا در پرداخت حقوق های نجومی به خودشان مشکل ندارند؟

29450911

* برای خرید کاتالیست اگزوز خودرو به هر نمایندگی یا فروشگاه لوازم یدکی خودرو مراجعه کردم عنوان کردند، کاتالیست در بازار کمیاب شده و قیمت مشخصی ندارد! چرا نظارت مستمر و دقیقی روی لوازم یدکی خودروها نیست؟

7472021

* بیش از 6 سال است مجبور به استفاده از پوشک بزرگسالان برای همسر بیمارم هستم و با این حقوق اندک بازنشستگی واقعا فشار بر خانواده ها می آید. اخیرا شرکت مربوطه قیمت آن را از 25 هزار تومان به 36 هزار تومان افزایش داده است. چون مسئولان امر از مردم درخواست کردند که گرانفروشی ها را اعلام کنند. امیدوارم که مورد رسیدگی قرار گیرد.

سجادزاده

کیهان: نام و مشخصات شرکت تولیدکننده در دفتر روزنامه محفوظ است.

* کارگران زحمتکش شهرداری (پاکبانان) همیشه قبل از پایان مراسم راهپیمایی ها، مراسم نماز جمعه، روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و... به دستور مسئولان امر محل تجمع مردم را جارو می کنند و این کار باعث ایجاد گرد و غبار و آزار و اذیت مردم خصوصا در روز قدس می شود. لازم است این کار پس از اتمام راهپیمایی و مراسم و متفرق شدن مردم صورت گیرد.

68580919

* اواخر سال 95 بازنشسته تامین اجتماعی شدم. آن موقع حقوق ها 25 هر ماه پرداخت می شد. سال 96 یک روز به عقب کشیده شد و بیست و ششم ماه پرداخت می شد و امسال به بیست و هفتم ماه افتاده است. حقوق خرداد که دولت اعلام کرد به مناسبت عید سعید فطر 25 خرداد پرداخت خواهد شد متاسفانه تا 97/3/27 هنوز پرداخت نشده است. چرا؟ آیا قصد کرده اند با یک روز یک روز کشیدن به عقب یک ماه حقوق بگیران را طلبکار کنند!

71980936