آرشیو سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۱
ورزش
۱۱

خبر

کی روش:به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بازیکنان فروتن و دورازغروری داریم، گفت: در این 36 سال تجربه کاری ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کارنکردم. وزیرورزش و جوانان پس از پیروزی تاریخی تیم ملی برابرمراکش با حضور دراردوی تیم ملی ازعملکرد این تیم دردیدار نخست جام جهانی تشکر و قدردانی کرد. کی روش با قدردانی ازحضور وزیر ورزش، و سفیر ایران دراردوی تیم ملی اظهار کرد:ما این بردمان را نه تنها با بازیکنان بلکه با بازیکنانی که درگذشته تیم ملی بوده اند تقسیم می کنیم. از صمیم قلب هم آرزو می کنم که این برد وموفقیت جامعه فوتبال ایران را متحد تروهمدل ترکنارهم قراردهد.

پاداش وزیر به ملی پوشان

پاداش پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش توسط وزیر ورزش نقدا پرداخت شد.سلطانی فربا تقدیرازتلاش های ملی پوشان برای آنها در بازی آینده آرزوی موفقیت کرد و پاداش بازیکنان و کادر فنی را برای پیروزی مقابل مراکش پرداخت کرد.

هیرو: اسپانیا، بهترین جام نیست

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: چیزی که مرا دربازی مقابل پرتغال ناراحت کرد، دریافت سه گل بود. هنوز برای گفتن اینکه آیا تیم های بهتری ازاسپانیا دراین جام هستند یا نه زود است. هیروافزود: درروسیه 32 تیم که سطح همه آنها بالاست وحالا باید مقابل ایران بازی کنیم، تیمی که در19 بازی اخیرش 5 گل دریافت کرده و37 گل زده است.

کان:تیم ملی آلمان شانس آورد

سنگربان پیشین تیم ملی آلمان به انتقاد از عملکرد این تیم در دیدار نخست برابر مکزیک پرداخت.اولیور کان گفت: نشان دادیم که برابر تیم هایی که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می دهند مشکلات زیادی داریم. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و انتظار بازی بهتری داشتیم.وی ادامه داد: شانس آوردیم که بازی تنها با یک گل به پایان رسید. مکزیک نشان داد که تیم ملی آلمان نقاط ضعف زیادی دارد.