آرشیو سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۳۱
سینما
۹

2 خبر سینمایی از اردبیل و ملایر

فارغ از سینمای حرفه ای که خواسته یا ناخواسته در تهران متمرکز شده، تقریبا همه نقاط کشور فعالیت سینمایی مستمری دارند. بیشترین جلوه این فعالیت سینمایی هم در حوزه فیلم کوتاه و سینمای جوان است. این دو خبر تازه از اردبیل و ملایر نشان دهنده این فعالیت همیشگی است.

به گزارش جام جم، فیلم های برتر داستانی، مستند، تجربی، پویانمایی و بهترین فیلم جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل - مشکین شهر مستقیما به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه می یابند.

شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل مشکین شهر در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می شود و فیلم های برتر این رویداد منطقه ای در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درخواهند آمد.

شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از 23 تا 26 مرداد97 در مشکین شهر برگزار می شود و علاقه مندان تا 16 تیرماه برای ثبت نام در ن فرصت دارند.

همچنین شهرستان ویژه ملایر شهریور ماه میزبان فیلم سازان و هنرمندان حوزه فیلم کوتاه از اقصی نقاط ایران خواهد بود.

شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با مشارکت فرمانداری ویژه ملایر و انجمن سینمای جوانان ایران درشهر ملایر برگزار می شود.

به گفته امید وفایی، مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر، این جشنواره منطقه ای در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می شود که فقط در بخش فیلم با اهدای 340 میلیون ریال به برگزیدگان، از برترین های حوزه فیلم کوتاه تجلیل خواهد شد.