آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۶
فرهنگی
۲۱

روی خط خبر

آموزش هنر به مثابه یک فرآیند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه و برنامه ریزی فرآیندهای آموزشی هنر تاکید کرد. سید مجتبی حسینی، در گردهمایی کارشناسان آموزش ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها که روز گذشته برگزار شد، گفت: آموزش هنر به تصحیح و ارتقای برخی روش ها نیاز دارد و لازم است آموزش هنر به صورت یک فرآیند و در ارتباط با مشخصه ها و مراحل و بخش های آن مورد توجه قرار گیرد.

اجرای ارکستر ملی در باکو

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی به مناسبت هفته فرهنگی ایران در آذربایجان به این کشور سفر می کند و در باکو و گنجه ششم وهشتم تیرماه ساعت 19 به اجرای برنامه می پردازد.

نمایشگاه کودکان و رویاهای صلح آمیز

نمایشگاه نقاشی های کودکان شش ساله که رویاهای خود از آینده ای صلح آمیز را به تصویر کشیده اند، در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.این نمایشگاه به همت موزه صلح تهران برگزار می شود که در آن از کودکان 6 ساله خواسته شده بود تا تصویری را که از آینده صلح آمیز خود دارند نقاشی کنند.

انتخاب دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مریم کاظمی نویسنده، کارگردان، بازیگر و طراح تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شد.

روایت «شیرین» عباس کیارستمی در قاب عکس

نمایشگاه «شیرین - عباس کیارستمی» شامل عکس هایی از بازیگران فیلم «شیرین» ساخته عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران جمعه یکم تیر از ساعت 16 در نگارخانه ثالث افتتاح می شود.