آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۱۷۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

•تابلوی «توقف ممنوع» نصب کنند: بیشتر روزها و شب ها در لاین کندرو بزرگراه امام علی(ع)، شمال به جنوب بزرگراه، به ویژه مقابل پارک امام علی(ع) منطقه 14 و تقاطع ها و روی پل خیابان درودیان که محل گردش به چپ خودروهایی است که از بزرگراه امام علی(ع) از شمال به جنوب در حرکت اند، دید کافی وجود ندارد و هر لحظه احتمال حوادث ناگوار رانندگی وجود دارد. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری منطقه 14 تقاضا داریم در محل های یادشده، تابلوهای توقف مطلقا ممنوع نصب کنند و پس از آن و در صورت تخلف، ماموران راهور با جریمه های سنگین به این موضوع رسیدگی کنند.

یک مخاطب

•تحمل آلودگی صوتی تا کی؟ مسئولان گرامی! محل سکونت ما از چهار طرف راه دارد و این مسئله باعث شده آلوگی صوتی سمساری ها، میوه فروشان دوره گرد و متکدیان پولدار را که با بلندگو راه می افتند و گدایی می کنند، تحمل کنیم. نشانی ما خیابان سیرجان، کوچه عسگری، نبش کوچه رازی شرقی (منطقه 14) است. مسئول رسیدگی به این گونه مسائل کیست؟ از چه کسی باید بپرسیم؟!

افسانه

•هزینه های کمرشکن و اتلاف وقت! هزینه های بالای دندان پزشکی، درمان بیماری و به خصوص آزمایش هایی که از سوی پزشکان برای بیماران تجویز می شود، کمرشکن است. مردم قدرت پرداخت هزینه های بالای پزشکی را ندارند. بیمه شدگان تامین اجتماعی هر ماه مبالغ زیادی به سازمان تامین اجتماعی می پردازند اما خدمات رسانی به بیماران نامطلوب و اغلب بیمه شدگان ناراضی اند. به طوری که بیماران هم پول می دهند و هم وقتشان در صف های طولانی درمانگاه های وابسته به سازمان تامین اجتماعی هدر می رود. آیا تا به حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمانی از جمله بیمارستان میلاد، دکترمعیری و... مراجعه و با مراجعان درباره مشکلات و بیماری شان و اینکه ساعت ها پشت اتاق پزشکان منتظر می مانند، گفت وگو کرده اند؟!

علی اکبر فرقانی