آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۶
تلویزیون
۱۳

اظهار نظر

شاه آبادی: حواس دولت به صداوسیما باشد

حمیدرضا شاه آبادی معاون «صدا»ی رسانه ملی، درباره حمایت مالی دولت از این رسانه گفت: در رسانه ملی دچار محدودیت های مالی سنگین هستیم و این انتظار را از دولت جمهوری اسلامی داریم که فضای مالی سازمان صداوسیما را به گونه ای قرار ندهند که دست نیاز به سوی حمایتگرها و اسپانسرها دراز شود. البته در رادیو بشدت این موضوع مراقبت می شود و خوشبختانه امروز حجم کاری که به عنوان فعالیت تبلیغی در درون برنامه ها قرار می گیرد یک حجم معقول و متعارف است.

مهسا ملک مرزبان: همه نود را مثال می زنند

مهسا ملک مرزبان، نویسنده و مجری تلویزیون، درباره اینکه از نظر مردم کدام برنامه تلویزیونی موفق است، گفت: هرکسی بخواهد از یک برنامه تاثیرگذار در تلویزیون نام ببرد «نود» را مثال می زند که روی دوش سال ها تجربه برنامه های ورزشی و همچنین سال ها مطالعه، کار جدی و جسارت های عادل فردوسی پور بنا شده است.

هرچند این برنامه هم موافق و مخالفانی دارد اما یکی از دلایل موفقیتش این است که هر دو گروه، برنامه را می بینند و مردم به دوشنبه های «نود» عادت کرده اند.

برزو ارجمند: بهتر که لهجه یزدی نداشتیم

برزو ارجمند بازیگر نقش سید سلیم در سریال«سردلبران»، درپاسخ به انتقادها درباره استفاده نکردن از لهجه یزدی برای بازیگران این سریال، گفت: معتقدم که استفاده نکردن از لهجه، تصمیم درستی بود. لهجه یزدی در مواردی به قدری غلیظ می شود که شاید مخاطبان دیگر آن را متوجه نشوند. من خودم مشهدی هستم و با این حال خیلی از لهجه هایی را که در مشهد وجود دارد و با آن صحبت می شود بلد نیستم. برای همین در «قهوه تلخ» هم لهجه مشهدی نگرفتم، فقط آوای لهجه را داشتم. من همه این نقدها را محترم می دانم، با این حال تصمیم ما و آقای لطیفی چنین بود.