آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۳۵۴
فرهنگ و هنر
۳۲

هفت هنر جهان

برهم خوردن نمایش موزیکال رابرت دنیرو از سوی طرفدار ترامپ

یک طرفدار دونالد ترامپ با قرار دادن پرچمی با این نوشته که «آمریکا را بزرگ نگه دار» نمایش موزیکال «داستانی از برانکس» رابرت دنیرو را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درگیری لفظی میان رابرت دنیرو بازیگر بزرگ سینما و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اوایل ماه اخیر میلادی با ناسزای رابرت دنیروبه ترامپ در مراسم اهدای جوایز تونی شدت بیشتری گرفت به گونه ای که ترامپ نیز در واکنش به سخنان بازیگر «گاو خشمگین»، او را شخصی با ضریب هوشی بسیار پایین خطاب کرد. حالا پس از گذشت چند روز از این اتفاقات، در اجرای نمایش «داستانی از برانکس» به کارگردانی رابرت دنیرو و جری زکس برنده چهار جایزه تونی، یکی از طرفداران ترامپ با قرار دادن پرچمی جلوی صحنه نمایش که روی آن نوشته بود «آمریکا را بزرگ نگه دار» و «ترامپ 2020» موجب برهم خوردن نمایش در لحظات پایانی آن شد.

همکاری شاهرخ خان با آمیتاب باچان پس از 10 سال

شاهرخ خان تهیه کننده فیلمی با عنوان «انتقام» خواهد بود که قرار است آمیتاب باچان در آن نقش آفرینی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ خان تهیه کننده فیلم «Badla» با بازی آمیتاب باچان است و این فیلم را سوجوی قوش کارگردانی می کند. به این ترتیب دو تن از بزرگ ترین بازیگران بالیوود در ساخت این فیلم جنایی با قوش همکاری می کنند. تاپسی پانو نیز در این فیلم جلوی دوربین می رود. این دومین همکاری باچان و تاپسی با هم پس از فیلم «صورتی» ساخته آنیرودا روی چودوری خواهد بود.

کارگردان فیلم «انتقام» گفت: «وقتی بازیگری مثل آمیتاب باچان در فیلمت داشته باشی خود به خود نصف نبرد را برده ای و من از اینکه قرار است کارگردان او باشم واقعا هیجان زده هستم.» این کارگردان در عین حال از تهیه کنندگی این فیلم توسط شاهرخ خان نیز تمجید کرد و گفت نمی شد تیمی بهتر از این داشته باشی. آمیتاب باچان و شاهرخ خان آخرین بار 10 سال پیش و در سال 2008 با هم در فیلم «بوتنات» (ارباب ارواح) همکاری کرده بودند. «انتقام» بازسازی یک فیلم اسپانیایی با عنوان «مهمان نامرئی» است.