آرشیو شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۴۴
شهرستان ها
۵

مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری: ترسیم و تبیین سیره شهدا از نیازهای امروز جامعه است

شهرکرد -خبرنگاررسالت: مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری اظهار داشت: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت بخش هدایت کرد.

مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری با همراهی فرماندار و رئیس بنیاد شهرستان بن با تعدادی از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در سطح شهرستان دیدار کرد.

فریبرز نجفی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری اظهار داشت: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت بخش هدایت کرد.

درادامه دیدارهای مدیرکل بنیاد شهید استان با ایثارگران، وی دردیدار با جانبازان 70 درصد ضایعه نخاعی استان درمجتمع فرهنگی لاله شهرکرد که باحضوراستانداراستان برگزارشد.گفت: خدمت صادقانه به جانبازان از بزرگ ترین ایثارهاست. وی افزود:خدمت صادقانه و با روی خوش به جانبازان عزیز از بزرگ ترین ایثارها و از برجسته ترین جهادهاست و نزد خداوند از اجری عظیم برخوردار است.