آرشیو شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۳۴
ورزش
۱۶

منهای جام جهانی

کمک داور ویدیویی این بار در لیگ قهرمانان آسیا

بعد از این که فیفا راضی به استفاده از سیستم VAR یا کمک داور ویدیویی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه شد، حالا AFC نیز قصد دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از این سیستم استفاده کند. جایی که استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران باید مقابل حریفان قرار بگیرند و احتمال این که با استفاده داور از چنین سیستمی روبرو شوند زیاد خواهد بود.

فوتسال ایران در رتبه ششم دنیا

تیم ملی فوتسال ایران به رتبه ششم رنکینگ فیفا رسید.طبق آخرین رده بندی اعلام شده، تیم ملی فوتسال ایران به رتبه ششم رنکینگ جهانی تیم های برتر دنیا رسید. تیم ایران حالا فاصله کمی با تیم پنجم یعنی آرژانتین دارد. تیم های برزیل، اسپانیا، روسیه و پرتغال هم در رتبه های اول تا چهارم حضور دارند.

استقلال 2 میلیارد تومان جریمه می شود!

با اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ باشگاه استقلال در صورت عدم حضور در سوپرجام جریمه سنگینی خواهد شد. سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در این باره گفته است: اگر استقلالی ها در مسابقه سوپرجام حاضر نشوند، جام قهرمانی را به پرسپولیس می دهیم و البته جریمه سنگینی برای این باشگاه در نظر می گیریم. جریمه ای که شاید به دو میلیارد تومان برسد. قطعا هر تیمی در سوپرجام حاضر نشود، تنبیه بدی خواهد شد.