آرشیو دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۰
حوادث
۱۸

اخبار

شهادت مرزبان پیرانشهری در درگیری با اشرار مسلح

در جریان درگیری مسلحانه مرزبانان آذربایجان غربی با اشرار یکی از مرزبانان پیرانشهری به شهادت رسید. در این درگیری که در هنگ مرزی پیرانشهر حوالی برجک تمرچین رخ داد ستوان دوم سیدمحمد هاشمی جان سپرد و دو نفر از اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیدند.

مار یک متری بازی هندبال را به هم زد

مار یک متری با ورود به سالن ورزشی سربداران در توحیدشهر سبزوار نونهالان هندبالیستی را که سرگرم بازی بودند به وحشت انداخت. با اعلام موضوع بلافاصله ماموران آتش نشانی شهر برای به دام انداختن این مار به محل حادثه شتافتند.محمد همتی، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: پس از زنده گیری و رها ساختن مار در دامن طبیعت، که با استفاده از تجهیزات و لوازم خاص توسط نیروهای آتش نشان صورت گرفت، نونهالان بازی هندبال را از سر گرفتند.

واژگونی مینی بوس توریست های عراقی در رامسر

مینی بوس حامل مسافران عراقی در جاده توریستی جواهرده رامسر واژگون شد و در این حادثه 12 نفر مجروح شدند. هفت نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان شدند و 5 نفر نیز به بیمارستان رامسر انتقال یافتند.حمیدرضا مبشری رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: مینی بوس حامل گردشگران عراقی به علت نقص فنی در ترمز با کوه برخورد کرده و واژگون شده است. از زخمی های حادثه 4 مرد در بخش جراحی بیمارستان و یک زن نیز در بخش آی سی یو بستری شده اند.

جنایت مسلحانه در دزفول

عاملان قتل و تیراندازی های شبانه در دزفول با تلاش ماموران پلیس این شهر دستگیر شدند.در این حادثه که در یکی از خیابان های شهر دزفول رخ داد، در جریان یک درگیری مسلحانه دو موتورسیکلت سوار به دو مرد جوان حمله کرده و در این نزاع خونین یکی از موتورسواران با اسلحه جنگی هر دو مرد جوان را هدف گلوله قرار داد. یکی از آنان پس از انتقال به بیمارستان بر اثر خونریزی شدید جان سپرد. ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه موفق به شناسایی موتورسواران فراری شدند و طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند. سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متهمان در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به جنایت، انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند و به 10 فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول نیز اعتراف کردند.