آرشیو چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۲
حوادث
۱۸

60 عملیات اورژانس برای تماشاچیان مضطرب فوتبال ایران پرتغال

گروه حوادث/ هیجان و اضطراب بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال کار بسیاری از هواداران فوتبال را در استادیوم آزادی و نقاط مختلف پایتخت به اورژانس کشاند.

امدادگران اورژانس همزمان با شروع بازی فوتبال تا پاسی از شب 64 عملیات انجام دادند.به گزارش مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تیم های مستقر در ایستگاه ها و ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی بامداد سه شنبه 43 مورد عملیات امدادرسانی در استادیوم آزادی انجام دادند و 21 مورد تماس نیز از سطح شهر دریافت کردند.

محمد کرم درآبادی ادامه داد: «تعدادی از این تماس ها در حاشیه بازی و تعدادی نیز بعد از آن بود. در این میان یکی از تماس ها کاذب بود و 3 مورد از ماموریت ها هم پیش از اعزام مصدومان لغو شد. بیشترین علت تماس ها به خاطر هیجانات و اضطراب ناشی از بازی و آسیب و جراحت(تروما) مچ پا بود که بر اثر حرکات هیجانی و ناگهانی تماشاگران در موقعیت های حساس بازی رخ داده بود. گروه های مستقر در استادیوم آزادی تا ساعت 2 بامداد دیروز 43 نفر را سرپایی درمان کردند و 17 نفر نیز در سطح شهر مصدوم شده بودند که در بین آنها 4 مرد و یک زن به خاطر مشکلات قلبی و ارتوپدی به بیمارستان های فیروزآبادی، بوعلی و بعثت منتقل شدند.»