آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۴
حوادث
۱۸

اخبار

دو کشته در آتش سوزی مهیب پتروشیمی آبادان

حریق بامدادی در واحد 600 پتروشیمی آبادان دست کم دو نفر را به کام مرگ برد و 17 نفر نیز مصدوم شدند.این آتش سوزی در ساعت 24 چهارشنبه 7 تیر در واحد 600 آغاز و در عملیات نفسگیر آتش نشانان پس از 4 ساعت مهار شد.رضا رفیعی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در این حادثه یک نفر به علت سوختگی 100 درصدی در محل کشته شد.

8نفر از مصدومان در محل درمان شدند و 6 نفر از مصدومان برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان، سه نفر به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز و یک نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:هشت نفر از 10 مجروح حادثه از بیمارستان مرخص شده اند، اما دو نفر از این مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان های اهواز اعزام شدند. یکی از این مصدومان به دلیل شدت سوختگی از بیمارستان نفت آبادان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شد که به دلیل شدت جراحات جان باخت. یک مصدوم دیگر نیز به دلیل آسیب وارد شده به چشم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده است.

علت حادثه بزودی اعلام می شود

محسن کعب عمیر، رئیس روابط عمومی پتروشیمی آبادان گفت: علت و میزان خسارت آتش سوزی در پتروشیمی آبادان در حال بررسی است و تا چند روز آینده اعلام می شود. به دلیل حجم بالای آتش سوزی در واحد 600 پتروشیمی آبادان در حال حاضر نمی توان در خصوص علت و میزان خسارات وارد شده اظهارنظر کرد. کارشناسان با حضور در محل در حال بررسی علت حادثه هستند. متاسفانه در این آتش سوزی یکی از کارکنان در محل کشته شد و نفر دیگر نیز که حال وخیمی داشت در بیمارستان جان باخت.

مرگ کشاورز جوان در انفجار نارنجک جنگی

انفجار نارنجک جنگی در یکی از زمین های کشاورزی روستایی در زابل، پسر 20 ساله ای را به کام مرگ برد.

هوشنگ ناظری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: این انفجار در روستای درگی بخش مرکزی این شهرستان اتفاق افتاد. این نارنجک را یک کشاورز و پسرش در زمین زراعی شان پیدا کردند اما با انفجار آن در دست پسر 20 ساله او مجروح شد و به دلیل شدت خونریزی جان باخت. پیگیری علل این حادثه در دست بررسی است.