آرشیو یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۵
تلویزیون
۱۲

پیشنهاد هفته

پرویز پرستویی همراه با ستارگان راه

پرویز پرستویی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون با صدای گرم و دلنشینش از ابتدای تیرماه هر روز بخشی از وصیت نامه یک شهید را پیش از اذان ظهر در تلویزیون قرائت می کند. پخش مجموعه«ستارگان راه» در چهار فصل و 365 قسمت با موضوع وصیت خوانی شهدای دفاع مقدس و با صدای پرویز پرستویی از جمعه یکم تیر ماه از شبکه سه سیما آغاز شده است.

این مجموعه با نماهنگ های کوتاه در هر فصل در لوکیشن های متناسب با همان فصل تهیه شده است و هر روز قبل از اذان ظهر و هر شب قبل از اذان مغرب به فرازهایی از وصیت یکی از شهدای دفاع مقدس می پردازد.کارگردانی این مجموعه بر عهده علی اسماعیلی است و سازمان هنری رسانه ای «اوج» تهیه کنندگی این مجموعه کلیپ را برعهده دارد. علاوه بر شبکه سه سیما، شبکه پنج نیز هر روز نگاهی به زندگی شهدای دوران دفاع مقدس دارد.

نسخه ای برای سلامتی

سلامت و بهداشت یکی از دغدغه های خانواده هاست. چه از بعد پیشگیری و چه در زمینه درمان همیشه خانواده ها به دنبال اطلاعات جدید بهداشتی و پزشکی هستند و برنامه هایی که این نوع اطلاعات را در اختیار بینندگان تلویزیون قرار می دهد از جمله محبوب ترین برنامه های اجتماعی تلویزیون است. یکی از این برنامه ها، «نسخه» است که از شبکه اول سیما پخش می شود. برنامه «نسخه» یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در حوزه پزشکی و سلامت است که با اجرای ساجده سلیمانی روی آنتن شبکه یک می رود. این برنامه با دعوت از پزشکان حوزه های مختلف طب پزشکی به بررسی بیماری ها، علل و راه های درمان می پردازد.«نسخه» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی سید مجید حسینی زاده است، که شنبه تا پنجشنبه ساعت 13:15 به روی آنتن می رود.