آرشیو یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۱
ورزش
۱۷

واکنش امید به پیشنهاد استقلال: فعلا می خواهم استراحت کنم

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال، قراردادی با این باشگاه ندارد. او فصل خوبی را در این باشگاه سپری کرد و سپس به جام جهانی رفت. در روسیه او فوق العاده عمل کرد.

امید یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و مرد و مردانه در زمین مسابقه جنگید. عملکرد ابراهیمی تمجید همه رسانه ها را برانگیخت. او و سعید عزت اللهی در میانه میدان به عنوان هافبک دفاعی های ایران به میدان رفتند و آن قدر خوب بودند که کمربند میانی تیم ملی را بیمه کردند.

ابراهیمی پس از بازگشت از جام جهانی، با پیشنهاد جدی استقلال برای تمدید قرارداد روبه رو شد. وینفرد شفر اصرار دارد امید در تیمش بماند و از مسئولان استقلال خواسته تا قرارداد این بازیکن را سریعا تمدید کنند. ابراهیمی اما فعلا تصمیم گرفته استراحت کند. وقتی از این بازیکن درباره پیشنهاد استقلال سوال می کنیم جواب می دهد: «من فعلا می خواهم استراحت کنم. فصل سختی داشتیم و بعد از آن هم به جام جهانی رفتم. در این مدت خیلی کم در کنار خانواده ام بودم. الان دوست دارم بیشتر کنار خانواده ام باشم و از بودن کنار آنها لذت ببرم.» ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چقدر علاقه داری در استقلال بمانی می گوید: «قطعا به استقلال علاقه دارم ولی همان طور که گفتم الان زمان استراحت است و بعد از آن جدی به آینده ام فکر می کنم.»