آرشیو دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۳۱۸۴
هنر
۱۰

اجراهای کنسرت ویژه بانوان و تک نوازی سنتور

گروه هنر: گروه دلیار ویژه بانوان در فرهنگ سرای نیاوران و گروه راویان سنتور در عمارت روبه رو و گروه ونوشه در تالار وحدت در روزهای پیش رو اجرای کنسرت دارند.

اجرای دلیار

گروه موسیقی دلیار، به سرپرستی ندا بهزاد و خوانندگی نازلی سلطان‎زاده، 12 تیر در فرهنگ سرای نیاوران به صحنه می‎رود. این کنسرت که تنظیم قطعات آن برعهده محمدامیر ارجمند است و تهیه کنندگی آن را محسن اعتمادزاده برعهده دارد، تازه ترین اجرای گروه موسیقی دلیار است.

این گروه پیش تر نیز اجراهای موفقی در فرهنگ سرای نیاوران داشته و با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شده است. کنسرت گروه موسیقی دلیار ویژه بانوان، سه شنبه، 12 تیر، ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگ سرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت یا گیشه فرهنگ سرا مراجعه کنند.

اجرای راویان سنتور

برنامه تک نوازی راویان سنتور با عنوان «روایت اول» در روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 13 تا 15 تیر در سالن عمارت روبه رو برگزار می شود.

اجرای نوشه

گروه نوشه به خوانندگی بهاره میرزاآقا، 12 مرداد در تالار وحدت روی صحنه می رود. کنسرت گروه نوشه به تهیه کنندگی پرهام صوفی و شرکت فرهنگی، هنری فروغ فلق، 12 مرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد.