آرشیو دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۶
سیاسی
۲

رئیس دفتر رئیس جمهوری: روحانی و دولت پای مردم و حل مشکلات شان ایستاده اند

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اینکه یک سال و چند ماه بیشتر نیست که مردم 24 میلیون رای به آقای رئیس جمهوری داده اند، تاکید کرد: آقای رئیس جمهوری و دولت به مردم متعهد هستند و پای مردم و حل مشکلات شان ایستاده اند. دولت تا آخر ایستاده و پیگیر مطالبات مردم است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی افزود: این دولت، دولت روزهای خوب و خوش نیست زمانی سر کار آمد و امور را به دست گرفت که در بدترین شرایط قرار داشتیم و حالا هم تا پایان قصه می ایستد، همراه مردم است و با کمک آنان مشکلات را حل می کند.

وی همچنین ضمن رد این ادعا که اطرافیان رئیس جمهوری اجازه نمی دهند وی با حامیان و جریان های سیاسی مختلف برای برون رفت از وضعیت موجود ارتباط داشته باشد، اظهار کرد: خیر چنین نیست، رئیس جمهوری با گروه ها و جریان های مختلف ارتباط دارد. هنوز چند روز از ماه مبارک رمضان نگذشته است در آن روزها گروه های مختلف آمدند و با رئیس جمهوری به گفت وگو نشستند!

واعظی با اشاره به اینکه گروه های مختلف با دیدگاه ها و سلیقه های متفاوت با رئیس دولت به مذاکره و گفت وگو پرداختند، ادامه داد: با وجود اینکه رئیس جمهوری بسیار مشغله دارند اما این را قبول دارم که باید دیدارهای خود را با گروه ها و اقشار مختلف بیشتر کنند.

وی با اشاره به اینکه دیدارهایی با نخبگان اصولگرا و اصلاح طلب، اساتید دانشگاه، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه داشته ایم، گفت: در بدنه دولت باید از نخبگانی که عضو دولت نیستند بیشتر استفاده شود، ما نباید در دولت فقط یکسری آدم هایی که هر روز همدیگر را می بینند و تفکرات نزدیک به هم دارند، داشته باشیم.