آرشیو دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۶
سیاسی
۷

ابتکار: احزاب با یکدیگر و مسئولان با اقشار جامعه گفت و گو کنند

معاون رئیس جمهوری، با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی به انسجام نیاز داریم، گفت: معتقدم سلایق مختلف در مجلس و احزاب این گفت و گو را انجام دهند. کنار هم بنشینند و روی موضوعات مختلف کشور صحبت و تبادل نظر کنند تا به یک جمع بندی مشترک برسند چون کشور شرایط خاصی دارد و مهم ترین مساله انسجام ملی است. همچنین مسئولان باید با صنوف، گروه ها و اقشار مختلف وارد گفت و گو شوند.

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار با تاکید بر اینکه وقتی مردم بدانند خودشان بخشی از راه حل مشکلات کشور هستند، کمک می کنند، اظهارکرد: همانگونه که پشت سر تیم ملی در جام جهانی انسجام داشتیم، الان همان انسجام را نیاز داریم تا امور کشور بتواند پیش برود بنابراین جام جهانی برای ما ادامه دارد چون مساله آینده ایران مطرح است.

این عضو دولت درباره تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بر مقابله با جنگ روانی دشمن و برنامه دولت در این حوزه افزود: امروز کشور در وضعیت سختی است و دولت بر همین اساس تدابیر جدی اقتصادی را با دستور رئیس جمهوری دنبال می کند. آقای روحانی نیز اعلام کرد «در تامین معیشت خانواده ها و برای زندگی روزمره مشکلی پیش نمی آید» این نکته مهم است تا مردم آرامش و اطمینان داشته باشند و شرایط اقتصادی با این تکانه ها آسیب جدی نخورد.

وی اطلاع رسانی صحیح در مقابله با خبرهای دروغ را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: یک نکته مهم تر از مقابله با خبرهای دروغ آن است که الان مخالفان دولت در داخل و خارج کشور از طریق فضای مجازی روش نفرت پراکنی را

یاد گرفتند و مدت هاست در حال اعمالش هستند. یعنی خبری نشر می دهند که هدفش فقط اشاعه دروغ نیست بلکه می خواهند در مخاطب نسبت به دولت ایجاد نفرت کنند.