آرشیو سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷، شماره ۳۱۸۵
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

شرکت مخابرات و پیامک های تهدیدآمیز! چرا شرکت مخابرات خیابان پیروزی برای مشترکان، قبض تلفن ثابت را ارسال نمی کند. یک سال است در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، کوچه رازی شرقی سکونت داریم، اما قبض تلفن ثابت ما ارسال نمی شود، درحالی که مخابرات به جای ارسال قبض، پیامک های تهدیدآمیز ارسال می کند و می نویسد فلان مبلغ را تا فلان تاریخ پرداخت کنید، در صورت عدم پرداخت تلفنتان قطع می شود!

علی از تهران

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی با حضور معاون هماهنگی استانداری و مقامات جهاد کشاورزی، برای مدیریت مصرف آب مشهد تصمیم گرفته شد، هر خانوار مشهدی در ماه 10 مترمکعب آب مصرف کند! عزیزان، یک چاه آب پروانه دار در مشهد با دبی 30 لیتر در ثانیه که طبق قانون فقط مجاز است شش ماه آب برداشت کند و با عدم نظارت و عدم جلوگیری امور آب مشهد 12 ماه آب زیرزمینی شیرین مشهد را غارت می کند، در یک سال مقدار 466هزارو 560 مترمکعب فقط اضافه برداشت دارد! و فقط اضافه برداشت یک چاه به اندازه 46656 خانوار مشهدی است!

مواد مخدر، بلای خانمان سوز

عده ای از فروشندگان مواد مخدر در مارلیک، سرآسیاب، اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند. از نیروی انتظامی تقاضا داریم با شناسایی و دستگیری آنها، مواد مخدر، این بلای خانمان سوز، را از این منطقه ریشه کن کنند.

محمد حاجیان فر

نظارت کنند: در تابستان سفرهای برون شهری، به ویژه سفر به مشهد مقدس بیشتر می شود. از مسئولان رسیدگی به مراکز اقامتی، مسافرخانه ها و هتل ها تقاضا می کنیم نظارت و با مسافران درباره قیمت و بهداشت مکان ها، گفت وگو کنند و در صورت تخلف مراکز مربوطه با آنها برابر مقررات برخورد شود.

از زائران امام رضا(ع)

شیرهای آبکی! شیرهای پاستوریزه بدون غلظت و آبکی و بدون کیفیت است. مردم پول می دهند شیر میل کنند نه آب!

عرفان