آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۴
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

تاسیس دو وزارتخانه جدید: «بهداشت و خودرو» «ارز و اقلام متفرقه»

کلا کشور خیلی جالبی داریم. همه آنچه در روزهای اخیر درباره این که خودروسازها، چای ساز و قهوه ساز و شرکت های دارویی بخارشور وارد کرده اند، فراموش کنید؛ چون دیروز اعلام شد در اوج بحران ارزی، وزارت بهداشت رفته است سراغ واردات خودرو! یعنی درحالی که شرکت های دارویی بخارشور وارد می کرده اند و واردکنندگان خودرو، چای ساز، وزارت بهداشت ماشین مدل بالا خرید و فروش می کرده است! اینها دیگر از عجایب است...

بنابراین پیشنهاد می شود دولت محترم به جای ارائه لایحه تفکیک وزارتخانه ها، لایحه تازه ای برای ادغام برخی وزارتخانه ها و شرکت ها ارائه دهد. مثلا به جای وزارت بهداشت و درمان، وزارت «بهداشت و خودرو» تاسیس شده و یا به جای وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت «ارز و اقلام متفرقه» راه اندازی شود.

البته فقط در ایران نیست که وزارتخانه ها محصولات ناهمخوان با شرح وظایفشان را به جای هم وارد می کنند. در اروپا، کلا افراد را به جای هم می گیرند. مثلا همزمان با سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور اروپایی، افرادی بازداشت شده اند که ابتدا گفتند مرتبط با دیپلمات های کشورمان هستند بعد معلوم شد جزو منافقین بوده اند. یکی نیست به رسانه های غربی بگوید قبل از انکه دروغی به این بزرگی بگویید، لااقل از پلیس کشور خودتان بپرسید چه کسی بازداشت شده است!