آرشیو پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۱۹
خوانندگان
۱۴

پیشنهاد خوانندگان

از میادین شهر هم کارگر ببرید

096...0914: سلام. لطفا به مسئولان ساختمان سازی بفرماید به پیمانکاران و کارخانه داران بگویند از میادین شهر هم کارگر ببرند ممنون.

توانیر به وعده برق رایگان کشاورزان عمل کند

263...938: امیدواریم وعده توانیر به کشاورزان عزیز و زحمتکش مبنی بر برخورداری از برق رایگان هرچه سریعتر به صورت جامع و سراسری عملی شود که این نوع خدمت ویژه، یکی از بهترین مصادیق بارز حمایت از کالای ایرانی است.

راهکارهایی برای مقابله با کم آبی

758...0935: با وجود کمبود آب باید تبلیغ کرد تا آبیاری قطره ای طرح ملی در کشاورزی بشود و همچنین در شهرهایی که دارای بارندگی پراکنده یا زیادی هستند شرایطی ایجاد شود تا این آبها خوب هدایت شود و هدر نرود یا به دریا مستقیم بر نگردد یا دستگاه باران ساز را بسازید. چرا دولت دست به دست می کند؟ چرا برنامه ندارد؟

تضمین سلامتی با درج علامت سازمان غذا و دارو

263...938: درج علامت مخصوص سازمان غذا و دارو روی ظروف یکبار مصرف، اولا مصرف کنندگان را از لحاظ اطمینان از مضر و سرطان زا بودن غذای گرم در داخل آنها آسوده خاطر می کند و ثانیا تولید ظروف شفاف برای غذاهای گرم متوقف می شود.

در این فصل گرم به فکر درختان باشیم

263...938: با عرض سلام و درود بی پایان و خدا قوت. باتوجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش تدریجی دمای هوا، رسیدگی به درختان هم باید به بیشترین حد خود برسد. آبرسانی روزانه به درختان با ایجاد آبخوری کافی و بدون علف های هرز، از خشکی آنها جلوگیری می کند.