آرشیو یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۲۱
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

یک شلیک، دو هدف

یک کاربر فضای مجازی نوشت: سیاست امریکا در اعمال تحریم و کاهش واردات نفت از ایران، به نفع روسیه بوده است.برپایه این دیدگاه، امریکا از دوران جنگ سرد همواره در پی بروز شکاف بین امریکا و اروپا بوده که استراتژی ترامپ علیه ایران در این مسیر بوده است.

معرفی خودسران

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: جریانی مرموز به دنبال ریختن هیزم بر آتش جنگ اقتصادی دشمن است و تلاش می کند تا با افزودن دامنه تنش ها همکاران اروپایی آنها را نسبت به ایران بدبین کند. این کاربر، در این راستا «ماجرای راز آلود بلژیک» را به عنوان «اشباح خود سر» تعبیر کرد که سوژه ای ناب را در اختیار ترامپ و تیم جنگ طلب او قرار داده است.

رضایت اهمیت ندارد

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه طرح غدیر در انتقال آب شیرین به آبادان و خرمشهر 2 روز زودتر از موعد مقرر افتتاح شد، این سوال را مطرح کرد که «چرا منتقدان وضع گذشته سکوت کرده اند»؟ این کاربر افزود: مدعیان مشکلات مردم به نظاره می نشینند و از آن سود می برند، رضایت مردم که دیدن ندارد.

استقبال از تغییر ترکیب تیم

حضور «لعیا جنیدی» معاون حقوقی رئیس جمهوری در تیم مذاکراتی ایران به ریاست ظریف در وین، مورد اسقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.اکثر این کاربران، با باز نشر تصاویر دیدار هیات ایرانی با هیات اتحادیه اروپا به ریاست موگرینی، از اینکه یک خانم در تیم مذاکره کننده ایران قرار گرفته است، استقبال کردند.