آرشیو یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۷
اخبار کشور
۱۰

با برگزاری جلسه شورای مرکزی صورت گرفت

تغییرات جدید در حزب اعتماد ملی

جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی صبح روز جمعه در دفتر این حزب برگزار و الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام حزب انتخاب شده و اختیارات دبیرکل نیز به شورای مرکزی واگذار شد.

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت وگو با ایلنا در این زمینه اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی صبح روز جمعه در دفتر این حزب برگزار شد. در این جلسه شورای مرکزی درخصوص واگذاری اختیارات دبیرکل وارد شور شد و با برگزاری نظرخواهی و انتخابات، انتقال اختیارات دبیرکل را اجرائی کرد.

وی افزود: انتخابات با برگه انجام شد. 33 نفر حاضر در جلسه بودند که بر این اساس، الیاس حضرتی به اتفاق اکثریت آرا به عنوان قائم مقام و ریاست دفاتر، ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی، نصیری رئیس دفتر فرهنگی، قادری رئیس دفتر اجتماعی و جلیلیان به عنوان رئیس دفتر حقوقی و در نهایت این جانب به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

گفتنی است برخی شخصیت ها از تغییرات در حزب اعتماد ملی به عنوان کودتا یاد کرده اند، به عنوان نمونه رحمت الله بیگدلی عضو شورای سردبیری حزب در واکنش به انتخاب الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام جدید اعتماد ملی گفت: جلسه اخیر کاملا غیرقانونی و کلیه مراتب آن برخلاف اساسنامه حزب اعتماد ملی بوده است.

به گزارش تسنیم وی افزود: جلسه اخیر نیز در واقع تلاش برای یک کودتا در حزب با استفاده از ابزارهای مختلف بود که ما قطعا از طریق مجاری قانونی پیگیر حل مشکل خواهیم بود.