آرشیو سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۸
ورزش
۱۵

سروش به اردوی قرمزها برگشت

دومین صید بزرگ پرسپولیس

پرسپولیس یک خرید بزرگ دیگر برای خط میانی انجام داد؛ اما همچنان نگرانی هواداران پرسپولیس برای نیم فصل اول از بین نرفته است. بعد از آن که فرشاد احمدزاده به لهستان رفت و محسن مسلمان هم مطابق پیش بینی ها از این تیم جدا شد و به ذوب آهن برگشت، تمام وجود طرفداران قرمزهای تهرانی را دلشوره و نگرانی گرفت. آنها به شدت دلواپس نیم فصل اول هستند. نیم فصلی که پرسپولیس باید بدون ابزار لازم به مصاف حریفان برود و جدالی نابرابر با تیم هایی پرمهره مانند سپاهان داشته باشد.

گرچه گرشاسبی برای نیم فضل دوم بازیکنان ارزشمندی مانند مهدی شیری و بخصوص مهدی ترابی را به خدمت گرفته؛ اما نگرانی اصلی هواداران برای نیم فصل اول رقابت هاست که شاید سپاهان در همان 15 بازی امتیازهای لازم برای قهرمانی را کسب کند درست مانند کاری که پرسپولیس در فصل قبل انجام داد و با وجود امتیازهای فراوان از دست رفته در نیم فصل دوم، به قهرمانی رسید. گرشاسبی در آخرین تلاش های خود در روزهای بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، سروش رفیعی بازیکن خلاق و بازیساز ایران را به خدمت گرفت. بازیکنی که در مدت بسیار کوتاه حضورش در پرسپولیس خوش درخشید اما بلافاصله این تیم را ترک کرد. قرارداد جدید سروش با پرسپولیس 18 ماه اعتبار دارد. یعنی از نیم فصل دوم لیگ هجدهم تا پایان فصل لیگ نوزدهم. به این ترتیب رفیعی در نیم فصل اول در تیمی غیر از پرسپولیس بازی خواهد کرد و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند آن تیم، سپاهان نباشد. سروش در مدت کوتاه بازی برای پرسپولیس، آنقدر هنرمندانه نمایش داد که محبوب هواداران شد و هواداران می خواهند او نیم فصل را در تیمی غیر مدعی بازی کند.

حالا نگرانی اصلی هواداران به دو بازیکن شایسته استان لرستان محدود می شود. هم وحید امیری و هم علیرضا بیرانوند پیشنهادهای متفاوتی دارند؛ اما پرسپولیس در این روزها، بیش از هر زمان دیگری به بازیکنانش نیاز دارد. دغدغه هواداران پرسپولیس، لیستی است که هر روز لاغرتر می شود و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات قرمزها، این تیم تا زمستان 97، امکان پر کردن جاهای خالی بازیکنان سابقش را ندارد.

سروش رفیعی بلافاصله پس از امضای قرارداد با پرسپولیس، عکسی از خود با پیراهن قرمزها منتشر کرد و نوشت: «هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!»