آرشیو شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۱
ورزش
۱۸

بشار رسن: سخت ترین اردوی ممکن را تجربه کردیم

تمرینات سختگیرانه کادرفنی پرسپولیس در اردوی اخیر این تیم در کشور کرواسی و کمپ واراژدین فشار زیادی روی بازیکنان آورد اما آنها به مربیان تیم به خصوص مارکو بدنساز پرسپولیس اعتماد کامل دارند و از این رو هیچ اعتراضی به این موضوع نکردند.

بشار رسن هافبک عراقی سرخپوش که با جدایی محسن مسلمان در فصل آینده، قطعا بازی های بیشتری در ترکیب پرسپولیس انجام خواهد داد، در خصوص این اردوی پیش فصل به ما گفت: «تمرینات مان واقعا سخت و طاقت فرسا بود. ما تلاش خوبی در این تمرینات داشتیم اما باور کنید سخت ترین اردوی ممکن را پشت سر گذاشتیم. البته نمی توانیم اعتراضی داشته باشیم زیرا حضور در چنین اردویی می تواند ما را برای یک فصل سخت آماده کند.

این تمرینات، بازیکنان را از مصدومیت دور خواهد کرد و همچنین باعث می شود تا تمرکز بیشتری روی بدن مان داشته باشیم و در طول فصل، راحت تر کار را دنبال کنیم.» بشار ادامه داد: «انجام 4 بازی تدارکاتی در اردوی کرواسی نیز، هماهنگی بین اعضای تیم را چند برابر کرد. البته تنها دو بار به برد رسیدیم زیرا بدن بازیکنان هنوز از دوران بدنسازی و فشار زیاد این دوران خارج نشده بود ولی مطمئن هستم اثرات مثبت این اردو را در طول فصل در تیم ما خواهید دید. البته من فصل قبل نتوانستم با پرسپولیس به اردوی بدنسازی بروم و در نیم فصل هم راهی تیم امید عراق برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان بودم اما حالا فکر می کنم وضعیت بدنی بسیار خوبی دارم و با ادامه تمرینات در روزهای آینده، بهتر از این هم خواهم شد.»

بشار در نهایت، در خصوص دربی روز 29 تیرماه بین استقلال و پرسپولیس در سوپرجام گفت: «این بازی نه تنها برای ایرانی ها بلکه برای بخشی از مردم عراق که اخبار فوتبال ایران را دنبال می کنند هم جذاب است. فکر می کنم پرسپولیس چاره ای جز کسب برد ندارد چون هم تیم بهتری هستیم و هم می خواهیم بعد از این دیدار، جشن قهرمانی بگیریم. انگیزه های زیادی برای کسب برد در اردوی ما وجود دارد.»