آرشیو شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۱
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

بچرخ تا بچرخیم!

هنرمندان کشورمان آنقدر دغدغه معیشت مردم را دارند که حتی برخی کنسرت ها و جشن هایشان را تعلیق می کنند. درست در میانه چنین اخباری و در حالی که صفحات اینستاگرام سلبریتی ها پر شده است از تکرار نوشته هایی درباره مسائل اقتصادی مردم و نگرانی از آنها که پولی ندارند، خبر می رسد شهرداری تهران به یکی از همین هنرمندان کلی کمک تبلیغاتی کرده و بیلبورد در اختیارش قرار داده تا تبلیغات کند. ما نفهمیدیم که قسم نگرانی برای مردم را باور کنیم یا دم خروس این رانت ها را؟

جناب ترامپ رفته اند لندن درباره ایران و سقوط اقتصاد کشورمان نطق کرده اند همزمان با اروپایی ها دعوایشان شده، طوری که بعید نیست آمریکا از پیمان ناتو هم خارج شود. کلا این روزها ترامپ هرکجا می رود و هر حرفی که می زند، دیگران نگرانند که در نتیجه اش یک نهاد منطقه ای یا بین المللی از بین برود. معلوم نیست پرزیدنت محترم یانکی ها که این همه تبحر در فروپاشی نظم جهانی دارد، چطور به جای رفع مشکلاتی که با این و آن کشور دارد، هنوز با این اصرار علیه ایران حرف می زند.

یک بنده خدایی فوت کرده و برخی چهره های سیاسی درباره گذشته اش کلی حرف زده اند، حالا معلوم شده که همراهان سیاسی همان ها که در مدح وی سخن می گویند در گذشته در پرونده او و نقشی که در برخوردها با وی داشته اند، از همه جلوتر بوده اند. باید به این افراد سیاسی هشدار داد که در گردش های سیاسی خود آنقدر نچرخند که مدام درحال توضیح پیرامون گذشته شان باشند.