آرشیو یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۲
اخبار کشور
۱۰

حجت الاسلام حاج صادقی در نشست خبری: هر جا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می کند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فلسفه وجودی سپاه، دفاع همه جانبه و در همه عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هرکجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می کند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی سخنانی در نشست خبری که دیروز صبح برگزار شد درخصوص مواضع اخیر روحانی و حمایت سپاه از وی تصریح کرد: هرگاه مسئولین در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند بی تردید حامی آنها هستیم.

وی ادامه داد: مواضعی که اخیرا اعلام شد در جهت گفتمان مقاومت در برابر استکبار و خوشحال کننده و رضایتبخش بود و چون در راستای سیاست های رهبری قرار داشت از آن حمایت شد و می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از این نشست خبری، در پاسخ به سوالی درخصوص سیاسی بودن سپاه، گفت: ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار حضور داریم و سپاه مبارزه با جبهه استکبار را وظیفه خود می داند حال اگر این را سیاسی بودن می دانید بله هستیم چون اگر بینش سیاسی نداشته باشیم، دین نداریم.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: فلسفه وجودی سپاه، دفاع همه جانبه و در همه عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هرکجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می کند.

تا زمانی که دمشق بخواهد در سوریه هستیم

وی در بخش دیگری از این کنفرانس خبری تاکید کرد: حضور ما در سوریه تا زمانی که خود دولت سوریه بخواهد ادامه خواهد داشت. آنهایی که دنبال خروج ایران از سوریه هستند، می خواهند با رفتن ایران مقاومت را در سوریه بشکنند اما این آرزو را به گور خواهند برد.