آرشیو یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس جمهور محترم! وقتی کشور فرانسه مدعی مهد تمدن و آزادی، به طور آشکار از قاتلین 17 هزار شهید در کشورشان تجلیل می کنند و مکان امنی برای این تروریست ها و دشمنان قسم خورده ملت شده اند چگونه توقع تامین خواسته های برجامی از او دارید؟ آنها به دنبال مقاصد خودند تا با وقت کشی به مطلوبشان برسند، هشیار باشید و به نصایح دلسوزان توجه کنید که خیر دنیا و آخرت شما را می خواهند!

95900914

* شبکه های مجازی بیگانه با نوعی مدیریت دروغ محور سعی می کنند افکار عمومی جامعه ایران را شکل دهند. بنابراین بومی سازی این فضا تنها راه مقابله با توطئه های دشمن است و تنبلی کنونی که در عدم حمایت از پیام رسان های داخلی مشاهده می شود قابل پذیرش نیست.

3152021

* آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفته نمی گذاریم کسی دست در جیب مردم بکند. عرض می کنم اولا دوره شعارهای احساسی و کلیشه ای سپری شده است ثانیا مگر دولت پولی هم در جیب مردم پایین دست باقی گذاشته که کسی بخواهد آن را بردارد؟

سرلک

* دولت از آن زمانی زبان عذرخواهی از مردم را فراموش کرد که مجلس به وظیفه اصلی اش توجه ای نکرد و وعده های بر زمین مانده را همانند پرونده ای مختومه و تاریخ مصرف گذشته پنداشت.

منصوری

* اسرائیل اعلام کرده حکومت بشاراسد در سوریه را به شرط خروج ایران از این کشور می پذیرد. به اسرائیلی ها باید گفت واقعا در حماقت نمونه اید. فکر می کنید مردم یادشان می رود که در این چند سال هرچه از دستتان برآمد برای سرنگونی حکومت بشاراسد انجام دادید و ناکام ماندید؟

24000916

* صحبت های آقای ابوترابی نماینده مردم نجف آباد این نوید را به مردم می دهد که هنوز افرادی در مجلس هستند که به دنبال پیگیری مطالبات مردم به خصوص اقشار محروم جامعه هستند.

پورصادق

* «خدمات مبتنی بر محتوا» که همراه اول هر ماه بابت آن هزینه ای از مشترکین دریافت می کند، دقیقا چه کاربردی برای مشترک دارد و چگونه سرویس هایی برای مشترکین فعال می شود که اصلا از ماهیت آن اطلاعی ندارند؟!

6012026

* الزام ثبت کد شناسه بین المللی کالاهای وارداتی، بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود بی رویه موج قاچاق کالاها به کشور تلقی می شود و باعث رونق و بهبود اقتصاد داخلی می گردد. شکی نیست که یکی از شاخص ترین علل بیکاری در کشور، عدم حمایت از کالاهای ایرانی است.

62630938

* اداره کل مخابرات همراه اول استان البرز 3 شماره تلفن برای ارتباط مردم با این اداره اعلام کرده است که متاسفانه یکی از شماره های تلفن کاملا قطع است و دو خط ارتباطی دیگر اصلا پاسخگو نیستند.

6012026

* در سریال های تلویزیونی باب شده که بازیگران مدام به خداوند قسم می خورند. این موضوع در رسانه فرهنگ سازی مثل سیمای جمهوری اسلامی موجب می شود مردم دیگر آن نگاه مقدس و ارزشمندی که به موضوع سوگند خوردن به خداوند داشتند را از دست بدهند. این کار به فرهنگ صداقت در جامعه هم لطمه خواهد زد.

99210911

* آقای ربیعی وزیر رفاه و تامین اجتماعی کافی است که حقوق خودش را با مستمری ماهیانه ما بازنشستگان مقایسه کند تا متوجه بشود که شرمنده زن و بچه شدن ما در هر ماه یعنی چه؟

28050916

* چندین سال است درمانگاه بیماران تالاسمی بزرگسالان واقع در خیابان شهید دستگردی به بیماران خدمت رسانی می کند ولی متاسفانه شهرداری دست روی ملک این درمانگاه گذاشته و درصدد تصرف آن است. از قرار معلوم می خواهند جمعیت بیماران این درمانگاه را بین چندین بیمارستان در تهران پخش کنند. لطفا اعتراض و شکایت ما بیماران تالاسمی را به گوش مسئولان بالا برسانید.

تفرشی

* برای اجرای طرح تجهیز راه های کشور به سرویس های بهداشتی پیشنهاد بنده به وزارت راه و شهرسازی این است که این طرح در جایگاه های سوخت در طول مسیر به اجرا گذاشته شود. در ضمن از ساختن نمازخانه نیز غفلت نشود.

تقی زاده

* در بازار ثانویه نباید نورچشمی هایی که دلار 4200 تومان گرفتند اجازه یابند آن را به 7500 بفروشند و سود سرشار از آن را سپرده گذاری کنند.

73540935

* چرا وزارت صنعت در قبال برخی از کالاهایی که تولید داخلی ندارد اقدام به خودتحریمی می کند؟ در حالی که تیغ اره نواری فلزبر(فولادی) تولید داخلی ندارد، وزارت صنعت و تجارت واردات آن را ممنوع کرده است! همین امر باعث افزایش قیمت آن از صد تا صد و پنجاه درصد شده است.

یک هموطن اهل چهاردانگه تهران

* برای دشمنان قسم خورده انقلاب که گاهی با تمسخر، حقوق بشر را هم به میان می کشند، بی ارزش ترین مسئله جان انسان هاست. بنگرید به قتل عام مردم عراق، سوریه، یمن، افغانستان و... توسط عوامل شیطان بزرگ... آنها به فروش سلاح خود می اندیشند نه به جان انسان ها؟! وقتی در مدارس آنها دانش آموزان مسلح هستند، احمق ها راه حل را، مسلح شدن معلمان بیان می کنند! در حالی که امام راحل(ره) می فرمود ای کاش زمانی فراهم شود که اسلحه ها را به قلم تبدیل کنیم؟! شایسته است در کشورهایی که پای این شیطان بزرگ و عواملشان قطع می شود به تاسیس دانشگاه و کتابخانه اهتمام ورزیده شود تا همه ملت ها بیشتر با این درندگان وحشی آشنا شوند!

01480912

* وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی دو شماره تلفن ارتباط مردمی خود را قطع کرده اند. جای تاسف دارد که مسئولان به جای توسعه ارتباطات برای شنیدن حرف مردم برعکس خود را بی نیاز از انتقادها و پیشنهادهای مردمی می بینند؟

علیمردانی

* واقعا محرز شده بعضی از وزیران دولت آقای روحانی برنامه ای برای اداره کشور در حوزه ماموریتی خود ندارند در نتیجه موجب هرج و مرج شده اند. اولین وظیفه آقای رئیس جمهور عزل این مسئولان است. مثلا از دو وزیر راه و کشاورزی نه تنها پیشرفت و حرکتی رو به جلو دیده نشده بلکه کشور را سال ها عقب انداخته اند.

12830918