آرشیو یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*تیم بسکتبال امید ایران در جام ویلیام جونز کارش را با رقابت برابر نماینده لیتوانی آغاز کرد و به برتری رسید. ملی پوشان ایران در این دیدار 76 بر 48 به برتری رسیدند تا اولین بردشان را جشن بگیرند.تیم ملی امید با هدایت فرزاد کوهیان در این مسابقات حضور دارد.

*در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان دو نماینده ایران در ماده پرتاب دیسک دو گروه با رقبای خود به رقابت پرداختند و در پایان در مرحله مقدماتی متوقف شدند. حسین رسولی در گروه A با پرتابی به طول 51/60 متر در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و از صعود به دور نهایی باز ماند.منصوری در پرتاب نخست خود رکورد 49/74 متر به ثبت رساند و در پرتاب دوم 54/52 متر پرتاب کرد و در نهایت در پرتاب سوم نیز 54/32 را ثبت کرد. به این ترتیب هر دو نماینده پرتاب دیسک ایران در دور مقدماتی متوقف شدند.

*تیم منتخب کشتی فرنگی در رقابت های جام وهبی امره ترکیه شرکت می کند.رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره روزهای 29 تا 31 تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.اسامی تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به این رقابت ها که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی می باشد به شرح زیر است:*72 کیلوگرم: اصغر عالی محمدی*77 کیلوگرم: برومند اصلان*87 کیلوگرم: رامین طاهری*97 کیلوگرم: مهدی علیاری*97 کیلوگرم: امیرحسین حسینی.

*رقابت های قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی از چهاردهم مرداد به میزبانی تایلند آغاز می شود و تیم ملی ایران با هدایت محسن شاه علی کارش را با رقابت برابر اندونزی در این تورنمنت آغاز می کند.ملی پوشان جوان ایران که مدافع عنوان قهرمانی هم هستند سپس با قزاقستان و ژاپن دیدار خواهند کرد.

*وزارت ورزش و جوانان دیروز زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی را اعلام کرد که بر این اساس این انتخابات ساعت 10 صبح هفتم مرداد در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک انجام می شود.این در حالی است که قایقرانها باید سه هفته بعد از انتخابات در بازی های آسیایی شرکت کنند.