آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۳
سینمای جهان
۱۰

همکاری دوباره رانبیر کاپور و آجی دیوگان

بالیوودی ها به دنبال فیلم غیرمتعارف

رانبیر کاپور و آجی دیوگان دوباره برای بازی در یک فیلم سینمایی، با یکدیگر همبازی می شوند. این فیلم که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، توسط لوو رانجان کارگردانی خواهد شد. این فیلمساز به دلیل کارگردانی درام های پرفروش و غیرمتعارفی هم چون «پیار کا پوچناما» 1 و 2 و «سونو، تیتو و سویتی» شهرت دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعی از خط اصلی فیلمنامه کار مشترک کاپور و دیوگان در دست نیست.

رانجان این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه است. نزدیکان به پروژه می گویند کلید فیلمبرداری این درام پرتنش تا زودتر از بهار سال آینده میلادی زده نخواهد شد. سایت بالیوود هنگاما دلیل این کار را پرکار بودن دو بازیگر اصلی فیلم در حال حاضر می داند. دیوگان و کاپور هم اکنون جلوی دوربین فیلمبرداری حداقل دو فیلم سینمایی هستند. بعد از آن هم، باید حداقل در جلوی دوربین یک فیلم سینمایی دیگر ظاهر شوند. به همین دلیل، هیچ یک از این دو بازیگر تا زودتر از آوریل سال آینده میلادی، وقت آزاد برای ظاهر شدن در فیلم دیگری را ندارند!

رسانه ها خبر از آن می دهند که رانبیر کاپور در دو سال اخیر، به دنبال رانجان بوده تا در فیلمی از او بازی کند. ظاهرا او پس از تماشای فیلم های غیرمتعارف این فیلمساز، به شدت علاقه مند همکاری با او شده است. این در حالی است که با وجود پرفروش بودن فیلم های رانجان، نمی توان آنها را در فهرست محصولات متداول و معمول بالیوودی قرار داد. رانجان طی دو سال گذشته، چند فیلمنامه به کاپور ارائه کرد که مورد پسند او قرار نگرفت.

این بازیگر این روزها به خاطر اکران عمومی «سانجو»، دوباره مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است. این درام شرح حال گونه، طی 16روز نمایش عمومی در هند موفق به فروشی 300 کروری شده است. قبل از این پیش بینی فروشی 300 کروری برای سانجو می شد. رانبیر کاپور در این فیلم، در نقش سانجی دات، ستاره مطرح مسلمان دهه 90 میلادی سینمای هند ظاهر شده است.