آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۲۹
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

پیش نیاز توسعه

نایب قهرمانی کرواسی در جام جهانی فوتبال باعث توجه فعالان فضای مجازی به این کشور شد. یک فعال اقتصادی که در جریان سفر چندی پیش رئیس جمهوری کرواسی به ایران با وی دیدار داشته است، به توانمندی های حرفه ای «کیتاروویچ» اشاره کرده و نوشت که توسعه نه فقط نسلی پر تلاش که سیاستمداران سالم هم می خواهد.

نماد نیمه تمام

یکی از کاربران فضای مجازی مصلای تهران و فرودگاه بین المللی امام را نمادهایی از طولانی بودن ساخت طرح های عمرانی در ایران دانست. مصلای تهران در سال 1361 کلنگ زده شد و فرودگاه امام در سال 1374، اما همچنان به پایان نرسیده است.

همکاری جناح ها

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به این که باید از مذاکره مستقیم میان ایران و امریکا استقبال کرد، نوشت: بحران های ایران صرفا راه حل سیاسی دارد، آن را باید در عرصه بین المللی پیگیری کرد.کاربری نوشت: دعوت از نمایندگان مجلس امریکا برای دیدار از ایران می تواند فضای جدیدی را آماده کند. سندرز و رایان می توانند گزینه های اصلی در هیات همراه باشند. این کار به همکاری همه جناح ها در مجلس نیاز دارد.

مجلس زیر سوال نرود

یک نماینده مجلس خواستار روشن شدن وضعیت اتهام مطرح شده علیه نمایندگان مبنی بر داشتن حساب میلیاردی در موسسات مالی، اخذ رشوه در تحقیق و تفحص از شهرداری و بده بستان های فساد انگیز شد. به گفته این کاربر باید در زمینه این اتهام از سوی نهادهای مربوط شفاف سازی شود، تا کل مجلس زیر سوال نرود.