آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۹۲۶۷
ورزش
۱۱

خبر

امیری از پرسپولیس دورشد

بازیکن تیم پرسپولیس پس از عملکرد درخشان در جام جهانی با پیشنهاد اغوا کننده باشگاه ترابوزان ترکیه روبرو شده است.وحید امیری که دو فصل درخشان را در پرسپولیس سپری کرد و همراه با سرخپوشان عنوان قهرمانی لیگ را برای 2 سال متوالی به دست آورد، در جام جهانی نیز یکی از بهترین نفرات تیم ملی بود.وی که چند پیشنهاد از باشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس دریافت کرده بود، اکنون پیشنهادی کاملا جدی از باشگاه ترابوزان یکی از بهترین تیم های سوپر لیگ ترکیه دارد.منابع خبری ترکیه دیروز اعلام کردند که مذاکرات ابتدایی این ملی پوش ایرانی با رئیس باشگاه ترابوزان مثبت بوده و قرار است تا امیری به زودی درآزمایش های پزشکی این باشگاه شرکت کند.امیری قرار بود روز 27 تیر با مدیران باشگاه پرسپولیس برای بررسی راه کارهای تمدید قرار داد نشستی برگزار کند، اما در این نشست حضور نیافت و راهی ترکیه شد.با این اوصاف به نظر می رسد که امیری از پرسپولیس دور شده است و به احتمال فراوان طی روزهای آتی به عنوان نخستین بازیکن ایرانی باشگاه ترابوزان لقب بگیرد.

نصیرزاده: فقط شجاعیان را می خواهیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می گوید با تصمیم هیئت مدیره، پول باشگاه استقلال درازای باقیمانده مبلغ انتقال داریوش شجاعیان بازگردانده شده است.نصیرزاده گفت: باشگاه استقلال 200 میلیون تومان بابت انتقال شجاعیان به ما بدهکار بود که این پول هم گویا به حساب باشگاه گسترش واریزشد ولی ما آن را برگرداندیم. این تصمیم شخص بنده نیست و هیئت مدیره نظر داد که این پول به حساب استقلال برگردد. باشگاه گسترش فقط شجاعیان را می خواهد.

دعوت از بهترین داور جام

مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان ازداور بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت درلیگ این کشور دعوت کرده اند. فغانی که با قضاوت های خوب درجام جهانی وکسب نمرات بالا توانست دیداررده بندی را قضاوت کند و طبق نمرات تعیین شده بهترین داورجام نیزلقب گرفت.

خروج از بحران با هواداران

سرپرست جدید باشگاه استقلال تاکید کرد با حمایت مسئولان وهواداران این تیم را از بحران خارج خواهد کرد. فتحی گفت:کار سختی نیست اما امیدوارم با هماهنگی مسئولان وهواداران بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و استقلال را به جایگاه ویژه اش برسانیم.