آرشیو دوشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۴۱
جامعه
۱۲

خبر

عرضه بسته تشویقی عوارض خودرو به مناسبت دهه کرامت

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: «در دهه کرامت آیین بهره برداری رسمی از طرح های توسعه حمل و نقل شهر اصفهان با هزینه ای بالغ بر 377 میلیارد ریال برگزار می شود. 50 دستگاه اتوبوس جدید و 30 دستگاه اتوبوس بهسازی شده در هفته آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. در هفته آینده هشت خط جدید اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان نیز به صورت رسمی به بهره برداری می رسد. به مناسبت دهه کرامت بسته تشویقی پرداخت عوارض خودرو از یکم تیرماه آغاز و تا 31 شهریورماه در اصفهان ارایه می شود. شهروندان می توانند با مراجعه به یکی از شهرداری های مناطق 15 گانه با پرداخت عوارض خودرو از این طرح استفاده کنند.»

برخورد با هرگونه عملکردی که به نارضایتی شهروندان بینجامد

محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست شهرداری کرج گفت: «هرگونه تعلل در انجام کار قانونی مراجعین، موکول کردن بی دلیل امور به روزهای دیگر، برخوردهای خشن یا به دور از آداب اداری و ایجاد نارضایتی در مردم تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعایت آن برای مدیر، کارشناس یا کارمند نمره منفی در نظر گرفته می شود.»

محمدرضا احمدی نژاد با تصریح بر اینکه مسوولیت سازمانی به نام شهرداری به حکم قانون و وظیفه خدمت رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوعان است، هر گونه تعدی از این وظیفه و مسوولیت را موجب حرمان حق مخاطبان و تضییع حقوق آنان دانست.