آرشیو سه‌شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۰
ورزش
۱۷

اخبار کوتاه

بلیت فروشی جام ملت ها از 8 مرداد

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، فروش بلیت رقابت های جام ملت های آسیا از تاریخ 30 جولای (8 مرداد) به طور رسمی آغاز خواهد شد. قیمت بلیت این تورنمنت با احتساب درهم 2400 تومانی به شرح زیر است:

مرحله گروهی: از 60 هزار تومان تا 180 هزار تومان

مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی: از 120 هزار تومان تا 360 هزار تومان و دیدار فینال: از 180هزار تومان تا 720 هزار تومان.

ایران - عراق؛ با یک روز تاخیر

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران برابر عراق با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد. این دیدار قرار بود 6 مرداد در ورزشگاه فرانسوا حریری اربیل برگزار شود، اما سایت عراق نیوز تاکید کرد که این دیدار با درخواست فدراسیون فوتبال ایران یک روز با تاخیر برگزار خواهد شد و زمان آن به 29 ژوئیه (7 مرداد) است.

همه بدهکاران لیگ برتر

در حالی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هفته گذشته 11 باشگاه را به عنوان باشگاه های بدهکار معرفی کرد، مبالغ بدهی این باشگاه به شرح زیر مشخص شد:

نفت مسجد سلیمان: 800 میلیون تومان، پدیده مشهد: 690 میلیون تومان، سپاهان: بیش از 600 میلیون تومان. پرسپولیس: 600میلیون تومان، تراکتورسازی: 500 میلیون تومان، استقلال تهران: 400 میلیون تومان، گسترش فولاد: 180 میلیون تومان، سپیدرود: 40میلیون تومان، استقلال خوزستان: 7میلیون تومان.

گفتنی است؛ پارس جنوبی و نساجی بدهی های خودشان را که مبالغ کمی بود پرداخت کردند.

فوتسال ایران؛ همچنان ششم

سایت futsalworldranking جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران با 1654 امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در جایگاه ششم جهان قرار دارد. در این رده بندی تیم های برزیل، اسپانیا، پرتغال، روسیه و آرژانتین به ترتیب در رده اول تا پنجم جهان قرار دارند.