آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۵
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

پرسش امروز

موافق تخصیص ارز مسافرتی با قیمت دولتی هستید؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

نظر مردم

مسکن نیمه کاره مهدیشهر سمنان را دریابید / 467...0937: مسکن مهر نیمه کاره 200 واحدی مهدیشهر استان سمنان را دریابید. این پروژه بر اساس مصوبه شورای مسکن آغاز شد و دارای قرارداد سه جانبه مسکن مهر با بنیاد مسکن است اما به دلیل عدم اعطای تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن چندین سال است به حال خود رها شده است و نیازمند واگذاری به قیمت تمام شده یا تزریق تسهیلات ارزان قیمت است.

مسکن های مهر صدرا در البرز واگذار نشد / 573...0912: من از متقاضیان مسکن مهر پروژه صدرا هستم. از اداره مسکن و شهرسازی البرز خواهش می کنم که این مسکن ها را تحویل دهد. شش میلیون از بنده اضافه گرفتند و هفت ماه است که هر چه مراجعه می کنم می گویند هنوز نوبت واگذاری شما نیست. لطفا پیگیری کنید.

آقای وزیر نیرو! وسایل برقی مان خراب می شود / 542...913: از وزیر نیرو بپرسید با این روند برق رفتن جواب خرابی وسایل برقی مردم را چه کسی باید بدهد؟

چراغ های روشن اتوبان ها در روز روشن / مظفر حسین زاده - تهران - 564...0912: اکثر چراغ های خیابان ها و اتوبان ها در تهران در طول روز روشن است. ما که روزانه چند ساعت خاموشی داریم اداره برق اول از همه جلوی این اسراف ها را بگیرد، بعد از ملت بخواهد: لامپ اضافی خاموش.

تاثیر معدل در کنکور یک اجحاف است / 853... 0918: از شما خواهش می کنم که برنامه تاثیر مستقیم معدل در کنکور را مورد بحث قرار دهید. این اتفاق اجحاف در حق بسیاری از دانش آموزان است.

موادفروش ها آزادانه خرید و فروش می کنند /244...0910: بساط موادفروش ها را در ایستگاه هشت قدس پشت ترمینال جمع کنید. متاسفانه در روز روشن، موادفروشان با بساط کردن مواد در کوچه های ایستگاه هشت بدون ترس از ماموران به خرید و فروش مواد مشغولند. از مسئولان امنیتی استان درخواست رسیدگی به موضوع را داریم.

پیشنهاد مخاطب
بودجه کاهش فقر مطلق را به اشتغال و تولید بدهید

/263... 0938: پیشنهاد می شود اقدام فوق العاده قابل تقدیر و خداپسندانه اختصاص 2200 میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق در جامعه، حتی الامکان در راه ایجاد تولید و اشتغال برای نیازمندانی که امکان تلاش در این عرصه را ندارند صرف و به فعلیت برسد.

با نخبگان سازنده دستگاه تشخیص گرفتگی عروق مصاحبه کنید /631...0916: چند وقت پیش یک گروه از نخبگان جوان دستگاهی ساختند که با یک روش ساده گرفتگی عروق را به آسانی مشخص می کرد. آقای حیدری در شبکه یک با آنها مصاحبه کرد و قرار بود دستگاه، تجاری سازی و به بیمارستان ها داده شود که در نوع خودش در جهان بی نظیر بود. لطفا با سازندگان این دستگاه مصاحبه و از تولید یا عدم تولید آن گزارشی تهیه کنید.

فونت کلمات روزنامه بسیار ریز است /631...0916: با سلام. فونت کلمات به کار رفته در روزنامه تان بسیار ریز است و از خواندن این کلمات ریز خسته می شویم. من هر روز روزنامه تان را می خرم اما اندازه کلمات یک عیب است. لطفا بررسی و اصلاح کنید.