آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۵
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

خبری که گم شد

یک کاربر فضای مجازی از این که رسانه ها و کنشگران عرصه سیاست در هیاهوی تبلیغاتی شهادت 11 مدافع میهن را ندیدند و موضوع بازتاب درخور توجهی نیافت، ابراز تاسف کرد. این فعال رسانه ای سوال کرده است که چرا شهادت 11 نفر در سکوت و هیاهو گم شد؟ آنهایی که نوشتن را رسالت خود می دانند، چرا بی تفاوت از کنار این حادثه گذشتند.

انقلاب اداری

برخی کاربران خواستار انقلاب در اداره کشور شدند و نوشتند اکنون که با اصلاح قانون بازنشستگی قرار است بازنشستگان از پست های اجرایی حذف شوند، خوب است که افراد غیرمتخصص که کمترین تخصص را در کشور داری دارند و بیشترین نظرها و طرح های غیرکارشناسانه را ارائه می کنند، کنار گذاشته شوند تا بخش زیادی از مشکلات حل شود.

روزنامه بخرید

برخی از دست اندرکاران رسانه ها با توجه به شرایط سخت ادامه حیات رسانه های مکتوب، از مردم خواسته اند که خرید روزنامه را در سبد هزینه های خود قرار دهند.

استقبال از بازنشستگی بازنشستگان

مصوبه مجلس در اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان با استقبال برخی کاربران فضای مجازی مواجه شد و نوشتند که این رای عزم مجلس را برای تحول در مدیریت اجرایی کشور نشان داد. یک فعال سیاسی نوشت: ای کاش دولت پیش از ابلاغ قانون، در خداحافظی مدیران سالخورده پیشقدم شود.